TORNAR

David Camps (Buff): "Té molt sentit per a una marca igualadina ser al Rec.013"

Empresa
Dijous, 19 maig 2016. 03:00. Francesc Vilaprinyó i Albareda.
D'un cop d'ull

Buff és una de les marques d'Igualada que té un espai reservat al Rec.0 Experimental Stores. La firma està molt consolidada a nivell comarcal i, com explica el seu gerent David Camps, també a tot Catalunya, però les botigues al Rec suposen una gran oportunitat per posicionar aquesta peça, el Buff, com a complement d'altres productes molt cercats aquests quatre dies. 

Què prepara i portarà Buff en aquest Rec.013?

Col·leccions de temporades anteriors, de l'any passat i d'altres precedents. El nostre producte de complement esportiu i mocadors d'estiu, a més de roba esportiva.

Buff és molt coneguda al nostre país i en especial a Igualada, però una cita com les botigues del Rec permet posicionar-la més de cara al públic que ve de Barcelona?

A Catalunya Buff és molt coneguda. Però el comprador del Rec ve a cercar preferentment roba de vestir i nosaltres som únics com a complement. Per tant, durant aquests dies, estant allà, ens obrim a un consumidor que venia a cercar altres coses.

Què és per a una marca de casa poder estar al Rec?

Ens encanta ser-hi. És un entorn industrial, molt determinat, que dóna singularitat a Igualada i a les seves marques. Té molt de sentit ser-hi i portar els nostres productes a preus rebaixats.

Fabriquen i comercialitzen un producte molt singular i han sorgit creacions inspirades en Buff per part d'altres empreses. Com ho tracten?

Fa molts anys que hi ha productes similars. La major part, però, no són imitacions exactes. Només intervenim quan és evident que és un calc del que fem. 

Hi ha països amb un hivern més llarg i sever que el de Catalunya. Quin mercat hi tenen allà?

Són de fet, els països nòrdics, el mercat natural de Buff. Llocs on la utilització d'aquesta mena de complements és imprescindible. Fa molts anys que  treballem en aquests punts i hi intentem portar quelcom diferent, adaptat a la demanda que tenen en aquests països. Hi ha una altra línia d'exportació per a nosaltres, de cara al bon temps, amb productes per al sud d'Estats Units per protegir del sol. Podem jugar amb les dues coses, en primer lloc amb els Buff i altres enfocats per a tardor-hivern i, per l'altra, amb productes transpirables.

En quina direcció centra Buff els seus esforços en innovació?

Ens arrisquem i potser no sempre l'encertem. Mirem d'explorar productes complementaris al nostre en mercats nous. Ara, per exemple, amb gorres que combinen amb els colls. Sempre cal explorar mercats nous.

El procés creatiu dels estampats i els tons de Buff, per on passa?

Les tendències de colors es van marcant a través de diferents mitjans i nosaltres les interpretem perquè es coordinin bé amb els nostres productes. Els colors vénen indicats a partir d'aquestes tendències. 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.

Usuari registrat

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

Identificar-se amb el correu electrònic