//Plugins sense CDN ?>
L’equip del CTT Vilanova format per en Carlos Sánchez i l’Adrian Raich, l’equip Infantil del CPP Igualada format per l’Àlex Àvila i el Xavier Manzano, l’equip Benjamí del CPP Igualada amb l’Albert Kenji Matsuoka i el Joan Masip i l’equip amfitrió amb els palistes Ruben Morente i Francesc Masip.
Es va començar amb els enfrontaments CPP Igualada Infantil – CTT Vilanova i CPP Igualada Benjamí – CTT Montbui, el primer va acabar amb un clar 3 – 0 per l’Igualada i el segon amb un més ajustat 2 – 3 pel CTT Montbui essent l’enfrontament de dobles decisori i que es va saldar amb un ajustat 3 – 2 a favor del CTT Montbui i les dues victòries del Ruben Morente.
El segon enquadrament va ser entre el CTT Montbui i el CPP Igualada Infantil i el CTT Vilanova i el CPP Igualada Benjamí. L’Igualada infantil i el Montbui van delitar-nos amb un partit excepcional, amb onzes maratonians ( 34 – 32 entre el Ruben i l’Àlex ), però les dues victòries del Ruben Morente no van ser prou per guanyar i el Montbui va veure’s superat per un 3 – 2.
En l’altre enfrontament l’Igualada Benjamí va ser superior al CTT Vilanova guanyant per un clar 4 – 1 amb 2,5 punts del Joan Masip i 1,5 de l’Albert Kenji Matsuoka, per 1 del Carlos Sánchez. Si no hi havia cap sorpresa de darrera hora les posicions ja estaven clarificades, però tot podia passar en el darrer enquadrament.
Aquest va ser el CTT Montbui amb el CTT Vilanova i els dos conjunts del CPP Igualada, les coses van anar segons les previsions i el Montbui es va imposar clarament al Vilanova del Camí i el CPP Igualada Infantil al CPP Igualada Benjamí, quedant les posicions finals de la següent manera. 1r CPP Igualada Infantil, 2n CTT Montbui, 3r CPP Igualada Benjamí i 4t CTT Vilanova del Camí, cal destacar el bon paper dels benjamins de l’Igualada i sobre tot del gran paper del Ruben Morente que no va perdre cap dels seus enfrontaments individuals.
Esperem que aquest primer torneig AIGÜES ARTES infantil per equips federats tingui continuïtat en properes edicions ja que realment va valer la pena de veure junts els millors palistes comarcals d’aquesta categoria.
El dissabte 27 es va celebrar el típic torneig intern de Nadal del CTT Montbui, obert als socis i jugadors del club guanyant el Francisco Morente la final i després vàrem desitjar-nos unes bones festes i un millor any 2009 en quant a resultats dels dos equips del club militants a segona divisió catalana i acabant l’any en posicions baixes de la classificació, de moment fora de perill, tot amanit amb un bon pica-pica.
Agustí Masip
CTT Montbui