TORNAR
PUBLICITAT

Els blaus arrenquen un punt molt treballat a Vilassar

Els igualadins tenen una cita importantíssima contra el Figueres abans del parèntesi nadalenc

esports
Dimarts, 17 desembre 2019. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'equip de Moha el Yagoubi va tornar amb un punt a l'Anoia, que podrien haver estat dos més. La reacció a la segona part mostra que el CF Igualada té molt més futbol que el que indica la classificació.

PUBLICITAT

Un dels davanters de l'Igualada, en l'intent de superar la defensa del VilassarEls igualadins van esgarrapar un punt al camp del cinquè classificat. Jugaven en un camp petit, de dimensions limitades que dificultava molt el joc dels blaus. Amb aquestes condicions, el partit va ser molt travat des de l'inici, amb moltes imprecisions, pilotes llargues i desplaçaments de llarga distància, que provocaven que el joc fos molt físic. Els anoiencs van haver d'adaptar-se a aquesta tipologia de partit.

Durant bona part de la primera meitat hi va haver tímides arribades per part dels dos conjunts. Tot i això, les més clares oportunitats van ser pel Vilassar, que al minut 43, després d'un xut potent, s'avançaria en el marcador. A la segona meitat, els jugadors de Moha van intentar refer-se de l'ensopegada. I ja al minut 49, Gulias feia l'empat, amb un xut que entrava per l'escaire. A partir d'aquell moment, el duel es va obrir molt més.

Amb l'equip igualadí bolcat, els locals es van quedar amb un jugador menys. En aquesta situació, el Vilassar es va tancar i els igualadins van intentar-ho sense parar però el bon ordre defensiu dels locals i la falta de precisió dels anoiencs, van fer que el resultat no es mogués. Els blaus jugaran dissabte vinent, davant la UE Figueres, el darrer partit abans de l'aturada nadalenca, a Les Comes, a les 6.

PUBLICITAT

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.