El pierenc va tornar a enlluernar a terres austríaques, a la prova de Neustadt. Va guanyar la penúltima prova del campionat del món i ara li val ser segon a França per assolir el seu desè campionat indoor.
L'exhibició de Toni Bou a Àustria, on només va sumar nou punts de penalització, li deixa en safata el campionat del món indoor. El pilot de Montesa va tenir una propina com que el segon a Neustadt, on es disputava la prova, no va ser Adam Raga -el seu perseguidor- sinó Albert Cabestany. Això, distancia encara més Raga del campionat i serveix perquè el pierenc en tingui prou amb un segon lloc a França per aconseguir el campionat.
Un campionat que seria el seu desè indoor. Ara mateix té 55 punts a la general per 47 d'Adam Raga. El pilot d'Ulldecona només té una opció: guanyar a Marsella i esperar que Bou sigui tercer o quedi més enrere. Unes esperances que, tractant-se de Toni Bou, són molt il·lusòries. El pilot de Piera afirma, en tot cas que, "no hi ha res guanyat, però jugar-se-la a cara o creu a Marsella era molt dur".
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats: