//Plugins sense CDN ?>
Viladoms ha estat fins ara 'Motxiller' de l'actual líder de la classificació, l'avianès Marc Coma. Enguany, el canvi de la normativa en les motos que han de portar un motor de 450 centímetres cúbics enlloc dels 690 que tenien en les darreres edicions, ha obert el ventall de marques que participen en el raid trencant amb el monopoli que tenia fins ara KTM. Amb aquest nou panorama, l'igualadí ha participat en el Dakar 2011 com a cap de files de la marca Yamaha France i està fent un molt bon paper en el seu debut.
En la 10a etapa, l'igualadí es troba 11è a la classificació a 7 minuts del 10è i 4 hores de Marc Coma que encapçala la taula de motos. Segons Jordi Bòria, president del Moto Club Igualada, el que està fent el pilot anoienc té molt mèrit ja que està competint amb una moto que podríem dir 'es troba en fase de proves i es trenca massa sovint'. La vàlua del pilot es va demostrar el passat dilluns quan va trencar el 'subxassís' i, malgrat quedar-se sense cap sistema de navegació, va ser capaç de trobar tots els punts de control de l'etapa.
L'equip de Yamaha France va creure en Jordi Viladoms però va apostar per un projecte de dos anys; Jordi Bòria afirma: 'Esperem que l'any vinent la moto estigui perfeccionada i l'igualadí es trobi al capdavant de la classificació'.