TORNAR

L’IHC venç el Barça en un gran partit a les Comes

Igualada HC 4 - FC Barcelona 2

esports
Diumenge, 11 març 2012. 17:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El Barça ha arribat a les Comes com a líder de la lliga i amb els ànims propis del que s’acaba de declarar vencedor de la copa però els homes d’Ivan Sanz no s’han deixat dominar, i en un partit molt ràpid i amb forces ocasions, els arlequinats han aconseguit imposar-se per quatre gols a dos.

La primera mitja part s’ha acabat sense gols. Tan els locals com els visitants han tingut opcions i han creat perill a les àrees contraries però l’encert dels dos porters ha impedit que el marcador s’inaugurés.

A la primera part els igualadins s’han dut un ensurt i és que Marc Torra ha xutat un penal que ha tocat el travesser i ha rebotat just a la línia de gol, l’àrbitre, però, ha anul·lat el penal i ha obligat el Barça a repetir-lo. En el segon intent Roger Fernández no ha fallat i ha aturat el xut.

El primer gol del partit ha arribat de la mà d’Edu Fernández, encara resten 22 minuts per acabar el partit i tot i que res fa predir que l’Igualada acabaria marcant quatre gols, la il·lusió ha durat poc als arlequinats ja que al cap d’uns minuts Borregan empata el partit.

És Pelicano qui trenca la igualtat al marcador, el mateix jugador de Lloret eixampla les distàncies i aconsegueix el 3-1 poc després. Amb un 3-1 al marcador, els Igualadins es creixen i Edu Fernández marca el quart. Pocs minuts abans d’acabar el partit, Marc Torra marca el segon pel Barça tancant el marcador amb un 4 -2 favorable a l’equip local.

Igualada HC 4 - 2 FC Barcelona (Jornada 16) from globalproduction.tv on Vimeo.


1 Comentaris

P

Pau

Conca d'Òdena

11 de març 2012.23:37h

Respondre

Molt bona idea el fet d’incorporar el vídeo. Esperem veure els gols dels propers partits.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.