TORNAR
PUBLICITAT

Un immens Elagi no pot evitar la derrota de l'IHC

Blanes, 3 - Igualada HC, 1

esports
Diumenge, 19 maig 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’equip d’OK Lliga de l'Igualada HC no va poder repetir el bon partit de dimarts contra el Vic, aquest cop contra el Blanes. Tot i que de fet es van avançar amb un gran gol de Sergi Pla al minut 7 i mig de la primera meitat, agafant una bola a la tanca, guanyant per velocitat l’àrea, aixecant la bola i picant-la lluny de l’estirada de Llaverola).

Imatge d'arxiu

Sis minuts més tard però, l’ex-IHC Formatjé va empatar repetint una mica l’acció de Pla, aixecar i picar. Amb empat a un es va acabar la primera part.

A la segona els arlequinats van passar a defensar en zonal però no van aconseguir millorar el resultat. Els blanencs, que es van dedicar a penjar pilotes a l’àrea, en van treure profit d’una en què Grassas li deixa a Kimi que remata a gol per avançar-se en el marcador.

I a falta de 6 minuts, un penal injust va acabar de decidir el partit amb un llençament de Francesc Bargalló. També és cert que un gran Elagi es va carregar l’equip a l’esquena i va tenir intervencions destacadíssimes que van desfer grans ocasions locals que podrien haver trencat el resultat abans.

D’aquesta manera l’IHC ha acabat la marató sense poder sumar més punts però ara afrontarà una setmana sencera de preparació de cara al proxim partit a les Comes, diumenge que ve contra el Noia.

BLANES 3 (1/2) Llaverola, F.Bargalló (1), Teixidó, Grassas i Formatjé (1), equip inicial. K. Ridaura (1).

IHC 1 (1/0) Elagi, Marçal, Ton baliu, Pla (1) i Càceres, equip inicial. Vives i Pove. Edgar Peralta i A. Povedano.

GOLS: 0-1 Pla (m 7.28), 1-1 Formatjé (m 14). SEGONA PART. 2-1 K. Ridaura (m 4.13), 3-1 F.Bargalló penal (m 19.11).

ihc.blog.cat


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.