Esports

El Proinosa Igualada empata a casa amb les baixes de Navarro i Busquets
PROINOSA IHC 1 - SHUM MAÇANET 1

Diumenge, 22 febrer 2009. 17:00

El Proinosa Igualada ha protagonitzat aquest cap de setmana un enfrontament caracteritzat pels desencerts. Moltes oportunitats i bons llançaments a porteria que només han servit perquè els nois de Joan Carles aconseguissin empatar a falta de 4 minuts pel final. D’altra banda els igualadins s’enfrontaven al Maçanet amb dues baixes importants: Navarro i Busquets. Classificació i resultats
3r Duatló Ciutat d'Igualada i 1r Duatló Infantil

Divendres, 20 febrer 2009. 03:00

Aquest disasbte tindrà lloc a l'Estadi atlètic el tret de sortida del 3r Duatló Ciutat d'Igualada. L'organització rpeveu uns 250 participants i la novetat d'aquest any és doble: d'una banda tindrà lloc la 1a duatló infantil per a nens i nenes de 6 a 14 anys, i hi haurà la Fira del corredor amb estands de material i serveis pels atletes.
L'Igualada HL derrota amb contundència el Jujol, cuer de la taula
Igualada HL, 15 - CHL Jujol, 1

Dimecres, 18 febrer 2009. 18:09

Aquest cap de setmana sols l'equip sènior de l'Igualada HL jugava partit de la lliga regular, i va demostrar ser un equip que enamora, el dia de Sant Valentí va endossar un apabullant 15 a 1 a l'equip cuer de la classificació el CHL Jujol, que tot i lluitar com a lleons, no va ser rival pels igualadins.
Exposició de Fitnes Solidari
Preparant l'expedició per aquest 2009

Dimecres, 18 febrer 2009. 10:00

El passat divendres 13 de Febrer a la sala d’exposicions de La Talaia , al centre cívic de Fàtima , és va dur a terme la inauguració de l’exposició Fitnessolidari08 , amb una gran participació de públic. La vuitantena de persones assistents a l’acte varen poder gaudir d’un recull de fotografies, objectes típics de la zona i d’un vídeo documental preparat per Cèlia Mateu , Eva Ripoll i Jordi còdol en el que es fa un recull de l’experiència viscuda . L’exposició restarà oberta fins el proper dia 13 de març.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT