TORNAR

Disputada la primera cursa del Pic de l’Àliga

Secció de Curses de Muntanya UECANOIA

esports
Diumenge, 22 març 2009. 22:38. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Diumenge es va celebrar la primera cursa de muntanya del Pic de l’Àliga a Canyelles, on hi va haver una alta participació i un ambient immillorable tenint en compte que es tractava de la primera edició. Prop de dos-cents corredors van prendre la sortida a les deu en punt del matí, per a recórrer els quinze quilòmetres de distància, amb un sis-cents metres de desnivell positius aproximats i que transcorrien en la seva majoria per corriols de muntanya per la Serra d’Olèrdola. Un grup de corredors de la Secció de Curses de Muntanya UECANOIA, s’hi va desplaçar per a donar suport a aquesta nova prova.

En categoria masculina, el membre més destacat va ser en Xavier Sánchez, que va arribar en una magnífica segona posició absoluta, a només 51 segons del guanyador de la prova, en Xevi Guinovart (A.E. Diedre), que va creuar la línia d’arribada amb un temps de 1h 08 i 21s. A molt poques posicions, també arribava en Miquel Serra, que va obtenir una molt bona setena posició absoluta, i pujant al podi per a rebre el premi de la categoria de Veterans. La resta de membres per ordre d’arribada van ser en David Gubern (72è) i en Xavier Rica (73è).

Respecte a la categoria femenina, la corredora més destacada fou la Rosa Andreu, la qual va fer una cursa excel•lent, arribant com a primera classificada Sènior i pujant al podi per la tercera posició absoluta. Seguidament va arribar la Pilar Rodríguez, la qual va obtenir una molt bona cinquena posició de la seva categoria.

Gràcies al bon temps que va acompanyar als corredors, es va poder gaudir d’unes vistes fantàstiques i, al finalitzar la prova, tothom va poder gaudir d’un bon esmorzar.

Per a continuar preparant la temporada, la propera cursa de la secció serà el proper dia 29 de març, quan aniran a competir a la Cursa Rural de Torà. Aquesta serà la última sortida que organitza la entitat, abans de començar a disputar el Circuit Català i la Copa Catalana de Curses de Muntanya FEEC.

Secció de Curses de Muntanya UECANOIA

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.