TORNAR
PUBLICITAT

El Physic C.B. Igualada sap patir per endur-se una victòria treballada

L’Igualada aconsegueix guanyar l’A.E. Minguella a Les Comes per 67-64

esports
Dilluns, 23 març 2015. 03:00. Otger Gabarró.
D'un cop d'ull

Els igualadins van fer un partit modest però van saber remuntar un marcador en contra per imposar-se per 67-64 al Minguella i seguir forts en la lluita pel campionat, on ara mateix són segons a una sola victòria del líder.

Partit difícil el que l'Igualada va jugar dissabte a Les Comes contra Minguella. En la primera part els igualadins no van trobar el ritme de joc i això va fer que els visitants anessin sempre per davant en el marcador. Això va provocar que a falta de 5 minuts pel descans el Minguella estigués guanyant de 12 punts, tot i que al final els anoiencs van retallar distàncies i van poder acabar la primera part amb només dos punts de desavantatge (37-39). La represa no va començar bé per als igualadins, ja que van estar tot el tercer quart perdent, però un altre bon final de quart els va posar a només un punt per sota amb l'últim quart  encara per jugar (51-52).  En l'últim període una zona plantejada pels blaus va suposar remuntar en el marcador, ja que el Minguella dominava clarament el quart a falta de 7 minuts, per 8 punts de diferència. A un minut per l'acabament hi havia empat (64-64). Finalment l'equip visitant va tenir l'últim tir per empatar el partit i portar-lo a la pròrroga, però no va entrar, i l'Igualada va guanyar per tres punts de diferència, 67-64.L'Igualada es manté segon a la classificació

Proper partit

Amb la victòria els igualadins segueixen segons en solitari, però la setmana que ve buscaran el lideratge a la pista del Círcol Catòlic de Badalona. 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.