//Plugins sense CDN ?>
D'es d'Igualada Comerç s'afirma que 'en els últims anys, els comerços amb presència a les Xarxes Socials han vist incrementats considerablement els seus beneficis, tan en vendes com en fidelització de clients, però sobretot en promoció i comunicació dels seus negocis, serveis i productes'. Asseguren que 'cada cop més els usuaris d'Internet consulten a la xarxa els productes que volen comprar, i es deixen aconsellar per allò que veuen i editen els seus amics i coneguts. També es deixen estimar per comerços que saben gestionar bé els seus comptes al Twitter, Facebook i altres, i capten amb molta atenció els missatges comercials que es difonen per la xarxa'.
Aquesta iniciativa oferirà recolzament informatiu, formatiu i tècnic als associats, per tal de facilitar la seva presència a Internet, al Facebook i al Twitter, duna manera efectiva i sense que això els suposi cap cost. Des de l'entitat es remarca que és imprescindible que 's'entengui la importància d'Internet en el món del comerç i objectiu que es marca és aconseguir que al final del projecte, no hi hagi pràcticament ni un sol associat que estigui exclos de les Xarxes Socials'.
Aquesta iniciativa per l'altre banda pretèn satisfer la necessitat dels habitants dIgualada i la comarca, que acostumen a fer servir aquesta via per trobar allò que busquen abans de comprar-ho. També per informar als interessats d'altres indrets dels serveis i d'oferta del teixit comercial de la ciutat, i de promocions que els proposen els comerciants. Amb tot això s'aproparan els comerços als clients afavorint un consum pròxim i de casa nostra.
El projecte consta de tres fases. La primera és informativa i de posada en marxa i/o assessorament dels portals Facebook i Twitter dels establiments comercials, com també de la pàgina web labotigaalcarrer.cat per poder penjar les ofertes dels productes outlet. La fase posterior és de formació i xerrades informatives en Xarxes Socials. La tercera i última consisteix en loferta de gestió i administració de comptes de Xarxes Socials dels propis comerciants per un temps limitat i des d'Igualada Comerç. Objectiu és que al final daquest període tots els associats puguin valorar de manera tangible el creixement exponencial de la seva la presència i els beneficis de ser-hi present. Evidenment, la participació en totes tres fases del projecte és totalment gratuïta pels associats de lentitat.
De fet, lentitat oferirà com la prova de la importància de la comunicació a tràves de Xarxes Socials la primera gran activitat que es farà properament, la Nit de Shopping que es realitzarà el dissabte, dia 1 de juny. Igualada Comerç i els organitzadors d'Urban Running ja estan treballant coordinadament en la difussió mútua de la Cursa i Compres Nocturnes per Facebook i Twitter i a mesura d'aproximar-se la data, saniran comunicant tots els detalls, anècdotes i altres informacions d'interès daquests dos grans esdeveniments.