//Plugins sense CDN ?>
Josep Alberti, fundador i màxim responsable de Grera, en farà la presentació, que té prevista realitzar-se a la seu de la UEA, a partir de 3/4 de 8 del vespre d'aquest divendres 30 de setembre.
En poc menys d’un any, Grera s’ha guanyat a pols l’eslògan de 'Facebook per a les empreses', tot i que presenta forces diferències amb aquesta xarxa social tan popular.
Grera és una xarxa d’empreses on aquestes poden relacionar-se entre sí i buscar nous contactes empresarials. Gràcies a aquesta connexió, moltes empreses han aconseguit nous clients i nous treballs, el que permet fer augmentar la facturació d’aquestes empreses.
La principal diferència de Grera amb altres xarxes socials és que a Grera les protagonistes són les empreses (i no els seus responsables, directors o gerents). Les empreses registrades poden gaudir, de forma gratuïta, de diferents serveis o eines per buscar negoci: cercador d’empreses, publicació d’ofertes, enviament de pressupostos, correu intern, borsa d’ofertes i demandes, esdeveniments professionals, etc. Tot i que Grera és gratuïta, la xarxa ofereix uns servei premium per a les empreses que li vulguin treure el màxim rendiment.