A les 10 del matí començava la dotzena edició de les Rec.0 Experimental Stores d'Igualada. Milers de persones van passejar, comprar i badar entorn les 43 botigues efímeres que acullen una setantena de marques. Es confia a repetir o augmentar les xifres de visitants de les darreres cites
El Rec.011 va estrenar-se ahir amb els ingredients habituals: molts visitants, cues en algunes de les marques, descomptes i animació. El circuit d'estiu del Rec.0, que dibuixa un rectangle buit entorn els carrers de la Creueta, el Rec i del Sol, amb l'entrada a la vella adoberia Martí Enrich va estar molt transitat durant la jornada, com també l'apèndix que porta fins al Pati Vila, on hi ha Buff i una de les grans novetats d'aquest Rec.011, Adidas. Roba d'estiu, però també llençols i el calçat esportiu, entre allò més buscat. Tot es va conjuminar des del matí perquè l'ambient fos excepcional, en primer lloc, amb un sol radiant, que va acompanyar fins a mitja tarda, i en tot moment bon temps. Els fanàtics de les marques no es van fer esperar. De fet, alguns ja pul·lulaven pel Rec a les 9 del matí, una hora abans d'obrir.
L'espai Sita Murt, sempre ple
Ricard Vila, de l'organització, afirma que "el dia d'arrencada sempre funciona bé i ho estem veient. A més, fa bon temps". Pel perfil dels compradors, entén que "cadascú cerca les seves marques. Hi ha qui confia en la marca de tota la vida, altres que van a trobar peces especials". El circuit -més llarg- serveix "per fer passejar més i que la gent es bronzegi" ironitza "però també per encabir més marques". Les cues, les clàssiques, "a Desigual, a Levi's", també a Hakei, una de les novetats. Aconsella que "és millor comprar el primer dia, però també es reposiciona el dijous".
Anna
4 de juny 2015.16:15h
Una bona notícia per la ciutat. Gineret el Gris on ets ?