En menys de dos mesos, el barri adober d'Igualada es transformarà durant quatre dies en la meca del 'retail' a Catalunya. El Rec.017 d'aquest maig, a més, tindrà com a novetat un concurs que donarà al disseny guanyador una 'pop-up store' en aquesta edició.
Les marques de tendència aterraran entre el 9 al 12 de maig al Rec d'Igualada. Quatres dies en què les antigues adoberies seran ocupades per grans marques de moda i dissenyadors emergents. Dins de les accions que es duran a terme en aquesta nova edició de Rec.0, destaca el premi que atorgaran conjuntament 080 Barcelona Fashion i Recstores, consistent en una 'pop-up store' gratuïta a la zona de disseny independent durant els quatre dies de Rec.0.
Al barri adober, en aquesta divuitena edició del certamen, hi haurà un centenar de marques de moda, en més de 40 antics espais industrials transformats, tres escenaris de música i 40 foodtrucks. S'espera rebre més de 100.000 visitants. Així, moda, gastronomia, activitats culturals i una àmplia programació musical conviuen només durant quatre dies al barri del Rec d'Igualada. Rec.0 Experimental Stores va néixer l'any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d'Igualada. En aquests vuit anys s'ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. A la darrera edició, celebrada el novembre de 2017 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.