//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 31 maig 2019. 03:00
Dues hores de zumba per una bona causa. La Plaça de Cal Font va ser escenari de l'acte de Som Prematurs que cada any atreu a més persones.
La Unió Empresarial celebrava aquesta setmana una nova trobada de foment de l'economia circular. Amb el nom d''Eines, ajudes i casos d'èxit en economia circular a Catalunya', el taller va comptar amb la participació i col·laboració de l'Agència de Residus de Catalunya, l'Observatori de la Catalunya Circular i VallèsCircular.
Dijous, 30 maig 2019. 03:00
L'espectacle s'emporta dos guardons, el del públic però també el del jurat professional. Va treure una trentena de vots més que el segon més recolzat, 'La petita Capmany'.
La sectorial anoienca de l'Assemblea es referma en la voluntat del comunicat de la setmana passada. Algunes agrupacions locals han evitat adherir-se a les reclamacions de l'ANC que va presentar un document de mínims.
L'edició de FirAnoia d'aquest 2019 és aquest primer cap de setmana de juny. El Passeig Verdaguer continuarà sent l'escenari del certamen firal més conegut de la comarca, que arriba a la 66a edició.
L'equip de Moha el Yagoubi ha estat sens dubte el gran animador de la competició enguany, a Primera Catalana. A més, de manera diferida, el CFI es pot trobar un premi afegit: l'ascens a Tercera Divisió.
Dimecres, 29 maig 2019. 15:00
Amb 7.503 vots l'actual alcalde d'Igualada va guanyar les eleccions municipals, amb nou regidors. Castells parla "d'optar a governar" i de cercar consensos. ERC, Som-hi i Poble Actiu esperen els primers passos del batlle.
Dimecres, 29 maig 2019. 03:00
"Tu ets la unió". És lema d'enguany de la trobada de la Unió Empresarial, que es reconverteix en Nit Empresarial. La cita serà el 20 de juny, a la zona esportiva de Les Comes d'Igualada.
La fórmula de les parelles lingüístiques es va consolidant any a any. Aquest maig, comença una nova edició del voluntariat, que congrega a unes 90 persones, entre voluntaris i practicants.
Una de les actrius més conegudes del país, la veterana Mercè Arànega, porta a Igualada un intens monòleg còmic. El muntatge és una coproducció de Mola Produccions i Focus i el dirigeix està dirigit per Miquel Gorriz.