//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dimarts, 18 setembre 2018. 03:00
Des d'aquest dilluns, amb el termini d'un mes, aquells dissenyadors emergents que vulguin trucar a la porta del Rec.018. Un concurs via facebook, que es resoldrà amb un lliurament de premis el 25 d'octubre, a la botiga NU#02 de Barcelona.
Les dades de la recollida selectiva, encara provisionals, del 2017, indiquen una millora de més de tres punts respecte a les precedents en el cas d'Igualada. L'Ajuntament considera que el nou format de recollida d'altres municipis limítrofs pot afectar a les dades del 2018, però desmenteix cap problemàtica.
Aquest 2018, les ciutats posaran novament l'accent en unes jornades de conscienciació sobre les restriccions de l'ús del vehicle privat i en el foment d'alternatives viables. I també Igualada que engega, aquest divendres, la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.
Diumenge, 16 setembre 2018. 03:00
Una dotzena d'empreses de la comarca col·laboren en la retrospectiva que acull Gràfiques Vilanova. La mostra es podrà veure fins l'11 d'octubre.
Dissabte, 15 setembre 2018. 03:00
Una de les figures més prominents de l'actual Govern de Quim Torra, Ernest Maragall, visita Igualada la setmana vinent. La conversa servirà també per donar a conèixer la Ponència de la Conferència Nacional del partit, del passat juliol.
Divendres, 14 setembre 2018. 20:00
Sis mesos després que fos escollida com a portaveu del PDeCAT, la igualadina Maria Senserrich abandona el càrrec. Els canvis produïts el passat juliol en la direcció del partit podrien haver portat a aquesta decisió.
Divendres, 14 setembre 2018. 03:00
Primer al Museu i després a Cal Font, al costat de la Biblioteca Central d'Igualada, el Mercat de Lletres ja és una jornada fixa a l'agenda cultural de l'Anoia. Autors com Feliu Formosa, Lluís Anton Baulenas o Llorenç Capdevila evidencien el relleu de la cita.
Per segon any, al nord d'Igualada es vol reunir a desenes de productors vegans i expositors vinculats a aquest món per donar a conèixer totes les possibilitats d'aquesta cultura. Els visitants podrà gaudir de música en directe, tallers i jocs infantils, degustació, conferències variades i exposició de pintures de diversos artistes locals.
Dies després que el regidor de Vilanova del Camí, Juan Manuel Cividanes, assenyalés al sistema de recollida del Consell Comarcal com a causant de l'augment de residus als polígons del municipi, per causa de veïns que no volen fer el porta a porta en els seus pobles, l'ens ha dit la seva. S'admet que l'escenari és nou, però remarquen que no es pot quantificar el fenomen ni tenen competències encara per sancionar-lo.
Dijous, 13 setembre 2018. 03:00
Fa dos mesos, Igualada repetia l'èxit de l'estelada humana del 2013 amb un llaç groc gegant. Ara, els resultats i la recaptació derivada d'aquella jornada s'ha lliurat als familiars dels presos polítics i exiliats.