Igualada

Country solidari
Jornada per Mans Unides a la Rambra

Dissabte, 5 setembre 2009. 03:00

Aquest dissabte dia 5 i amb motiu de la 26a edició de la Botiga al carrer, hi haurà ball line-dance i country a les 6 de la tarda a la Rambla Sant Isidre d’Igualada. Està obert a tothom qui vulgui ballar i escoltar música; més de 50 balls de tots els nivells. L’acció s’emmarca en un acte de solidaritat per a Mans Unides, una ONG de voluntaris que lluita per radicar la fam i la pobresa al món.
'Els castells són la visualització de la convivència, l'esforç i el treball en equip'
Els castellers de Xile aprenen de les colles d'Igualada i VIlafranca

Dijous, 3 setembre 2009. 03:00

La Cyntia, una jove castellera xilena observava aquest dimecres al vespre l'assaig de Moixiganguers. S'ha passat una setmana a Vilafranca, per Sant Fèlix, i visitava els Moixiganguers per veure la feina i la dinàmica d'una colla una mica més petita. Des de fa uns quants anys a Santiago de Xile s'han anat creant colles castelleres, sobretot a les escoles i a la Universitat (USACH), ara treballen amb joves que estan en un correccional. La Cyntia afirma, sense malícia, que els Castellers són 'gairebé un pretext', ja que és la unió i la convivència el que més falta fa en una societat tan desarticulada com la xilena.
El PP reclama a l’Entesa més eficàcia en la gestió de la borsa d’habitatge

Dimecres, 2 setembre 2009. 03:00

Pere Calbó, Portaveu del Grup Municipal del Partit Popular a l’Ajuntament d’Igualada, ha reclamat al Govern Municipal ‘més eficàcia en gestió de la borsa d’habitatge per al lloguer social’ que gestiona l’Oficina d’Habitatge de l’Ajuntament igualadí. Durant el primer semestre de 2009, el nombre d’habitatges de la ciutat que han estat inclosos ha estat només de quatre i el nombre de contractes de lloguer signats es redueixen a tres.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT