Igualada

Funosa presenta un ERO temporal que afecta 260 treballadors
El gerent de l'empresa confia en la recuperada del sector

Dimecres, 25 febrer 2009. 03:00

L'empresa Funosa va presentar dilluns un expedient de regulació d'ocupació (ERO) temporal que afecta la gran majoria de la plantilla: 260 treballadors. El gerent de l'empresa assegura que la caiguda de la producció (gairebé d'un 70%) per la crisi del sector automobilístic i de maquinària fa insostenible la plantilla actual, de 336 treballadors, però confia en què aviat es recuperi una part de la producció per retallar la mesura. De moment aquest mes de març s'aturarà la producció dues setmanes.
Igualada i Vic es tornen a reunir per impulsar la Xarxa de ciutats interiors
Bona química entre Aymamí i Vila d'Abadal

Dimecres, 18 febrer 2009. 03:00

Una delegació de l'Ajuntament d'Igualada va visitar Vic ahir, on els dos alcaldes, Jordi Aymamí i Josep Maria Vila d'Abadal, van dir que volien seguir treballant en projectes comuns de la Xarxa de ciutats interiors de Catalunya que impulsa l'alcalde osonenc. Aymamí va destacar que les dues ciutats tenien moltes coses en comú, tant per la seva llarga història com pel seu fort de capitalitat i van destacar la 'bona química' que hi havia entre els dos.
Una crida ciutadana convoca els igualadins al ple d'aquest vespre per protestar contra l'increment de zones blaves
Recollida de firmes

Dimarts, 17 febrer 2009. 03:00

Tot i que el tema no està contemplat a l'ordre del dia, es preveu que el ple d'aquest vespre compti amb una presència considerable de ciutadans que estan en contra de l'increment de zones blaves anunciat per l'ajuntament i criticat per l'oposició. La propietària del Bar Pàrquing, al costat de la Masuca, ha recollit més d'un miler de firmes i ha fet una crida a assistir al ple d'avui per protestar.
S'acaba el termini per presentar pregons de carnestoltes
Piera i Igualada apunt per la festa

Dimecres, 4 febrer 2009. 11:13

Aquest divendres finalitza el termini per presentar-se al Concurs de Pregons tant a Igualada com a Piera. El text guanyador, que s'haurà d'haver fet arribar als ajuntaments respectius, serà guardonat amb 150€ i es llegirà en la rua del municipi corresponent el dissabte 21 de febrer.
PSC-Igualada explica en assemblea la feina feta als militants
Promoció econòmica i urbanisme

Dimarts, 3 febrer 2009. 11:00

La setmana passada el grup PSC-Igualada va celebrar una assemblea on es van explicar diversos temes d’actualitat als militants, com són la gestió feta de l’Ajuntament en els temes d’ocupació i desenvolupament econòmic, i també les infraestructures estratègiques del país, com l’eix diagonal i l’eix transversal ferroviari.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT