//Plugins sense CDN ?>
Va camí de fer història i batre tots els registres haguts i per haver i també d'igualar la proesa que va aconseguir Adam Raga l'any 2005. Toni Bou, un jove pilot pierenc de trial de Moto Club Igualada i de l'equip Repsol Montesa, ha certificat avui diumenge el quart títol de la temporada i d'aquí a quaranta dies a La Corunya pot certificar el cinquè i fer un repòker (el màxim que es pot aconseguir en una temporada) de títols en el món del trial.
Toni Bou ja ha guanyat aquesta temporada el seu tercer mundial indoor i també el seu tercer mundial a l'aire lliure a més a més del Mundial de les Nacions per equips defensant els colors de la selecció espanyola. Avui mateix ha estat capaç d'aconseguir el títol de campió d'Espanya a l'aire lliure per segon cop en la història (el primer va ser l'any 2006) i ho ha fet de manera brillant guanyant la darrera cursa i sense penalitzar ni un sol punt al llarg de les dues voltes. I el proper 27 de desembre a la Corunya pot aconseguir el cinquè i definitiu títol amb el Campionat d'Espanya indoor. En aquest campionat s'han disputat tres proves i les tres han estat guanyades per Bou que està sent el gran dominador i necessitar només puntuar a Riazor per revalidar el títol aconseguit els dos darrers anys.
El pilot pierenc és el millor i cursa darrera cursa ho està demostrant, des de que al 2006 guanyés per primer un Campionat d'Espanya a l'aire lliure que va ser la seva carta de presentació. Des d'aquell moment Bou només s'ha deixat escapar curiosament els dos Campionats d'Espanya a l'aire lliure del 2007 i el 2008 que va guanyar Adam Raga. Al 2007 el va perdre per només 3 punts i al 2008 per 8 punts. Van ser dos anys quasi perfectes amb un pòker de títols.
Però en aquest 2009, el pierenc Toni Bou, va camí d'igualar els registres d'Adam Raga al 2005, aconseguint els cinc títols que hi ha en joc. Està a un pas de poder-ho fer per primer cop i estem convençuts de que si continua amb aquesta progressió ho pot repetir en els propers anys.
Moltes felicitats i a continuar, tot i que malauradament el trial no sigui un esport tant mediàtic com el motociclisme de velocitat.