TORNAR
PUBLICITAT

Iceta es compromet a portar al Parlament la petició de millores a l'aeròdrom

El primer secretari del PSC va visitar Òdena

politica
Dimecres, 15 juny 2016. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, obria la campanya electoral amb una visita al municipi d'Òdena. Una comitiva encapçalada per l'alcalde d'Òdena, Francisco Guisado i altres alcaldes i regidors del PSC de la comarca van rebre a Miquel Iceta que venia acompanyat per la secretària d'organització del partit i diputada, Assumpta Escarp.

Els socialistes anoiencs van rebre el cap de setmana passat al seu primer secretari, Miquel Iceta, que va venir a Òdena. La seva visita va començar a l'aeròdrom d'Òdena, on l'alcalde Guisado va aprofitar per fer arribar al primer secretari les necessitats d'aquesta infraestructura: "un equipament que necessita l'atenció de l'administració per impulsar el projecte". Guisado va refermar els objectius anunciats en motiu de l'Aerosport: "no volem grans projectes que després ens portin a frustracions". Per la sevapart, Iceta, va mostrar "molt d'interès" i va fer arribar el seu compromís de vetllar pel tema. Miquel Iceta va explicar que traslladarà a la cambra catalana l'objectiu que els ajuntaments d'Igualada i Òdena "no es quedin sols" en el repte de posar al dia l'aeròdrom en compliment de la nova normativa europea d'instal·lacions aeroportuàries.

Després de l'aeròdrom, la comitiva es va traslladar al nucli d'Òdena, on van visitar l'Ajuntament, les obres del centre de la fraternitat i la torre de l'homenatge. A continuació, un grup de militants i veïns del poble els esperava al Parc de la Font per a escoltar elsparlaments dels representants. Guisado va agrair la visita del primer secretari, va reclamar els diners que la Generalitat deu a Òdena de la Llei de Barris, va destacar que les obres del municipi les desenvolupen veïns que estaven a l'atur a través de plans d'ocupació i va fer un crit d'atenció per la fuga de talent i les conseqüències que això suposa pel territori.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.