//Plugins sense CDN ?>
La plataforma progressista engega una nova campanya centrada en preguntes sobre l'actualitat igualadina. Una iniciativa que se suma a la de fa una setmana, quan es va apostar per una línia de missatgeria instantània per a queixes i propostes de la ciutadania.
La confluència que uneix PSC, Comuns i Igualada Oberta, Igualada Som-hi, arrenca el 2019 amb la formulació de diversos interrogants respecte a la situació actual de la ciutat. Així, durant les properes setmanes es publicaran una vintena de preguntes de diversos aspectes de la ciutat sobre els quals la candidatura d'esquerres i progressista vol posar-hi atenció. El candidat a l'alcaldia Jordi Cuadras entén que "fer preguntes és el primer pas per trobar respostes. Som un equip de gent inquieta, incoformista, que ens estimem Igualada i que que sabem que no hi ha blancs i negres, sinó que les coses poden ser de molts colors".
Cuadras explica que "la campanya és per interpel·lar la ciutadania, generar debat a la ciutat i escoltar les respostes". La campanya de preguntes ha començat aquesta setmana i tindrà diferents fases en format digital, a través dels perfils de Twitter, Facebook, Instagram i Whatsapp d'Igualada Som-hi, i també en format físic amb presència al carrer. Totes les preguntes i les respostes són un pas previ a la redacció del programa electoral d'aquest nou projecte per la ciutat.
Entre els interrogants que es plantegen hi ha "Podem fer una Igualada millor?", "Igualada necessita tants supermercats?", "Amb 2.342 persones a l'atur, Igualada va bé?", "On són les inversions industrials que va prometre l'alcalde?", "L'Ajuntament lluita per un tren ràpid a Barcelona?", "Per què fa 8 anys que no es construeix habitatge social?" o "Quin futur volem pel Rec?", entre altres. També hi haurà preguntes sobre les famílies en dificultats econòmiques, els barris de la ciutat, l'educació, la cultura, l'economia, la diversitat LGTBI i el comerç.