//Plugins sense CDN ?>
La variant de la B-224, que va entrar en funcionament la setmana passada, ha comportat una inversió de 2,9 milions d’euros. S’inicia en una rotonda a l’encreuament de les carreteres cap a Esparreguera i cap als Hostalets de Pierola, i finalitza a la rotonda d’accés a les urbanitzacions de Can Bonastre i Can Claramunt. La via compta amb dos carrils per a la circulació de 3,5 metres d’amplada cadascun. Les obres van començar el gener del 2009 i han contemplat també la construcció d’un pas inferior que permet la comunicació entre dos camins als dos costats de la variant.
En la seva visita a Piera, Manel Nadal es va comprometre a agilitar la redacció de l’estudi sobre la futura variant nord de Piera. Segons Nadal, el tram que ha entrat en funcionament és una ‘minivariant’, però no és suficient: ‘Cal actuar el més ràpidament possible per dotar el territori d’una variant real, que connecti el municipi amb Igualada i amb la C-15'. L’alcalde de Piera, Jordi Madrid, es va mostrar molt satisfet pel nou tram inaugurat i, sobretot, pel compromís de la Generalitat d’acomplir aquesta històrica reivindicació del municipi.
Igualada – UAB, a l’abril
El secretari de Mobilitat també va informar que entre el 6 i 7 d’abril entrarà en funcionament el servei d’autobusos llançadora que comunicaran Igualada amb Martorell, facilitant d’aquesta manera la connexió amb la Universitat Autònoma de Barcelona. Segons Nadal, hi haurà 5 trajectes d’anada i 5 de tornada cada dia.