TORNAR

Piera aprova les ordenances fiscals pel 2010

politica
Divendres, 6 novembre 2009. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest dimecres es van aprovar les ordenances fiscals per al 2010 en ple extraordinari. L'alcalde Jordi Madrid i la regidora d'Hisenda, Josefina Altarriba, van defensar la proposta que per tercer any no pateix gairebé cap increment i on s'ajusten algunes taxes a nous serveis o actualitzacions d'alguns ja existents.

En aquesta sessió es va posar de manifest també que Piera és el municipi de la comarca amb el coeficient de l'IBI més baix i un dels més econòmics de tot Catalunya. L'únic increment remarcable afecta el servei d'escombraries després de la posada en marxa de la recollida orgànica als barris més allunyats del centre. Igualment, l'administració local haurà d'assumir una partida important per afrontar el dèficit d'aquest servei.

M.M


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.