TORNAR
PUBLICITAT

El PSC-Anoia realitza el 'dissabte roig'

politica
Dissabte, 1 agost 2009. 02:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El passat dissabte 18 de juliol, les agrupacions del PSC d'Igualada, Piera, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui, Masquefa, Capellades, la Torre de Claramunt i Cabrera d'Anoia van realitzar l'anomenat "dissabte roig", instal·lant carpes als mercats i principals vies per explicar el nou model de finançament des del seu punt de vista, fer acció política i demanar adhesions al seu projecte polític.

En aquesta activitat hi van participar conjuntament diputats, alcaldes, regidors i militants dels partit, repartint material informatiu i regals a les carpes distribuïdes per la comarca.

L'objectiu d'aquest 'dissabte roig' va ser traslladar el punt de vista del PSC, favorable al nou model de finançament. Es van recollir prop de 500 adhesions de simpatitzants.

A través d'un comunicat, el PSC-Anoia fa una valoració molt positiva d'aquesta iniciativa, perquè 'va permetre un contacte directe amb els ciutadans, transmetent la importància que té el nou model de finançament', a la mateixa vegada que 'un bon número de gent decidien implicar-se en el projecte socialista signant la seva adhesió'.


13 Comentaris

e

eduard

igualada (ciutat de llestos, "entesos" i "amics varis")

4 d'agost 2009.17:54h

Respondre

Com diu en Josep M.: ”Els seus mèrits són fer la pilota, ser més papista que el papa i passar el temps recreant-se en fer articles de lloances sense fi a la política socialista i atacant sens... Llegir més treva a qui els hi pugui fer ombra”.
Ple de l’Ajuntament del 24-07-07 apartat 10-02:
- Punt tercer: Nomenar amb efectes del dia 2 d’octubre de 2007, personal eventual d’aquest Ajuntament, pel càrrec d’administratiu suport Grup Municipal, destinat al grup municipal de l’Entesa per Igualada, al senyor CCC, amb una retribució bruta anual de 10.919, 58 euros i amb una jornada parcial de 17, 5 hores/setmanals.

Qui no ho vegi ...
P.D. : i jo que em preguntava per que cada informació de les notícies de Conca TV acabava amb les paraules del polític de torn de l’Entesa, com si no n’hi hagués prou amb la informació prèvia del periodista-presentador dient exactament les mateixes paraules; ai, ai, ai.

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

4 d'agost 2009.15:32h

Respondre

Pere,
Gracies per la teva amabilitat, així dona gust. Amb una cosa et dóna la raó, hem de mirar pels de casa, perquè t’asseguro que els de fora no ens donaran res, més aviat ens ho prendran,... Llegir més si poden.
En el que faran els polítics per les empreses no hi confiïs gaire, la majoria estan molt mes preocupats i es humà, pel seu propi benestar i si aquest no perilla, no es mouen quasi gens, per no dir gens.
Fins un altre i cuidat tu també.
Josep M.
Eduard,
Els musics pagats no toquen en aquest post, però la teva apreciació quantitativa no és del tot exacte. Si en vols saber més, posa la paraula màgica, al buscador del meu blog www.igualadi.com i et sortiran alguns posts que parlen del music i del seu sou.
Cordialment.
Josep M.

e

eduard

igualada

4 d'agost 2009.13:22h

Respondre

18000 euros/any per 17,5 hores setmanals d’un càrrec de confiança (consulatble al web de l’ajuntament) és censurable ? per què no es pot dir ? Per què oculteu amiguismes ?

P

Pere

Igualada

4 d'agost 2009.13:22h

Respondre

Josep M,

gracies pels teus comentaris, i per la til.la. Només he escrit el post després de veure i llegir les diferents opinions i com us ’esbatussàveu’, amb el bon sentit de la paraula, els... Llegir més uns amb els altres.
El tema del finançament, complicat, complicat, però per a opinar, m’agradaria coneixer aquest finançament al detall, versus l’anterior. En tot cas, crec que és una millora per a Catalunya, que en aquest cas ha vingut donat pel ’peatge’(bona paraula parlant de finançament i Catalunya) que ha pagat el Sr Zapatero per estar al govern de l’Estat. En tot cas, no deixa de ser un tema que em vé una mica de llarg. Crec que hem de fer accion, polítiques, idees, projectes, etc, milers de coses per a ajudar a les empreses igualadines a tirar endavant, doncs ho estàn passant força malament, i tinc l’impressió que NINGU (ESTAT, GENERALITAT, AJUNTAMENT) fa res per a ajudar-les.
En parlem. Cuida’t

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

4 d'agost 2009.10:48h

Respondre

Aquest video es de Polonia sobre el finançament, sentit del humor en tením els Catalans!
http://www.youtube.com/watch?v=KhtZ3z3v3Bw

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

4 d'agost 2009.10:21h

Respondre

Pere,
Possiblement tinguis raó, jo no hauria de prendre cafè i tots plegats hauríem de prendre til·la.
Només dir-te que els meus comentaris parteixen de la indignació, perquè si hi ha alguna... Llegir més cosa que no suporto és que em vulguin fer veure a galet, a aquestes altures de la meva vida.
La mentida no la suporto i l’estupidesa encara menys, sobretot quan pontifiquen, amb veritats oficials i absolutes que ens venen com solució de tots els mals, només amb la intenció de mantenir la seva menjadora i això va per tots plegats.
A lo millor estic molt equivocat i el que es normal es aquest mon absolutament mediàtic i fals de sortir a totes les fotografies i de fer declaracions absolutament buides de contingut. El que jo en dic, qui dia passa quatre anys empeny.
Però com que el tema del post segueix sent l’acord de finançament de l’estatut, et prego que ens deixem de coses personals i anem al tema o aquí de l’únic que es tracta és de desviar l’atenció amb personalismes, perquè no es té o no se sap que dir?
Per cert estàs d’acord amb el finançament que ens estan venent amb totes aquestes campanyes mediàtiques?
Perquè clar, quan quelcom es molt bo, per vendre-ho i jo sóc venedor, no fa falta parlar gaire. Oi!
Per vendre mantes de baixa qualitat, ja hi ha els venedors de fira i jo a aquests no els hi compro mai.
El dia que vulguis prendre una til·la i compartir idees i opinions, també estàs convidat.
Cordialment.
Josep M.

P

Pere

Igualada

4 d'agost 2009.08:05h

Respondre

Carai, com està el pati,...
Josep M Torras Payerol, tens raó en demanar tota l’educació del mon al Blanco, però tu també t’has quedat a gust amb els teus comentaris. Millor que no prenguis... Llegir més tants cafès que sembles una mica nerviós.

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

3 d'agost 2009.16:54h

Respondre

Blanco,
Primer, de tot et recordo que em dic Josep o Josep M. o Josep M. Torras o Josep M. Torras Payerol i sóc fill de la meva mare i del meu pare, si tu darrera d’un sobrenom ja estàs bé,... Llegir més doncs allà tu, però el primer que se’t demana quan vols intervenir en un lloc públic és educació en dirigir te a les persones i desprès argumenta el que vulguis.
Segon, el post és sobre la bondat o no del finançament, si tens que aportar quelcom interessant en aquest tema, benvingut, sinó, repeteixo adéu siau.
Quan hàgim de parlar de músics pagats, ja en parlarem, ara realment està fora de lloc. si el que vols és repetir-te com una cotorra allà tu.
Per sinó te n’has donat compte el post es sobre l’acord de fiançament o simplement t’interessa parlar d’una altre cosa que no ve al cas, perquè no tens ni un sol argument sobre el mateix?
Finalment: Jo no necessito defensors, pel que veig l’ altra persona sí. Tan poca cosa el consideres que penses que no pot defensar-se ell tot sol. O potser et poses en camisa aliena i ningú t’ho ha demanat? O si?
Au, bon vent i barca nova.

b

blanco

igualada

3 d'agost 2009.14:26h

Respondre

Payerol, entenc q tu si q creus que hi ha gent que pensa per si sola més enllà del partit. Per tant, podras assumir q el Curva pensa tant per lliure com tu?? O no??
Si val per tu, val pel Cuerva. O... Llegir més es que ets una mena de ser superior que esta per sobre de tothom i que es l’unic capaç de tenir una opinió lliure? (si es q la tens).
Mira, crec qeu tu i el Cuerva sou igual de lliures.
No t’enfadis home... i pensa que ser de CiU, marca una mica més q ser del club d’escacs quan es tracta de opinar sobre politica local i totes aquestes coses de les que parleu aqui... pensar el contrari es enganyar-se una mica, no?

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

3 d'agost 2009.13:21h

Respondre

Jaume,
Amb tots els respectes, quina part de la primera pel·lícula no entens? Que no sap ni el que diu o que menteix deliberadament?
Sobre les altrtes pelicules, el post o els meus comentaris quins... Llegir més son els teus arguments oposats, no els veig per enlloc? Per tant dir que es posen pals a les rodes, jo pregunto a quines rodes?
Si vols argumentar argumentem i sinó per parlar per parlar ho fem al bar a la barberia.
Si vols prendre un cafè i argumentar o discutir, sobre el finançament o altres temes jo convido. Sempre estic disposat aprendre.
Cordialment.
Josep Mª
El Blanco, no em mereix gaires comentari. Si, soc de CDC, del Barça, del club d’escacs i de l’associació de veíns, etc. i que passa?
Si no pots comprendre que hi ha gent que pensen per si mateixos i que no necesiten ni directrius ni tutors, és que només creus en el aborregament i per tant, com que no dones cap argument ni discuteixes sobre el tema del post.
Adeu.siau. Si cambies d’actitud i vols argumentar, la mateixa oferta que a en Jaume. Sinò bona nit i tapat.
Josep M.

B

Blanco

igualada

3 d'agost 2009.11:15h

Respondre

no t’enfadis jaume, els CiU estan fent politica, toca atacar al PSC. El que flipo, es q el payerol tingui els nassos de dir que ell no parla com a politic, que ell es lliure i que passa de tot, que... Llegir més lo de tenir el carnet de CiU es ”casualitat”...
Clar, ell no fa politica, pero quan algu del PSC contesta un post resulta que si que està fent politica? Sempre se l’acusa de ser del PSC, per exemple al noi que és sociata pues sempre se l’acusa del que es, un politic. En canvi, amb el Payerol, sembla q tothom s’oblidi de que es de CiU... i clar, si el Patyerol surt dient que ell te una opinio lliure i tal, es veu que tothom se’l creu i encara li riuen les gracies....
En tot cas, caldria tractar als dos per igual, per molt que al Payerol ni li sembli massa bé...
O els dos politics son ”lliures” o els dos politics son de partit.
(ah!! Que segur que ara dira lo del carrec de confiança i que si cobres pues fas partit i tal... espero Payerols, que no vulguis insinuar que si CiU et paga deixaras de ser lliure...)

J

Jaume Blanch-Maier

Igualada

3 d'agost 2009.10:22h

Respondre

Ja està bé de donar pals a les rodes dels sociatas. Els convergents us haurieu de mirar el vostre melic, també. Donaria per molts comentaris, segur.

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

1 d'agost 2009.11:17h

Respondre

Vídeos sobre el finançament, Montilla a TV3 i economistes.
Que ens volen vendre?
Josep M.
http://www.igualadi.com/2009/08/cagar-la-via-en-diferents-versions-avui.html

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.