//Plugins sense CDN ?>
L’operatiu de transport va ser molt complicat i va comportar que tant a Igualada com a Montbui s’haguessin treure momentàniament alguns senyals de trànsit. Un cop transportades les bigues fins a la zona d’obres es va realitzar una complicada maniobra, amb l’ajut d’unes espectaculars grues.
Cal recordar que el traçat de la nova via s’inicia a la C-37 a l’alçada del nucli de Sant Maure i continua pel paratge de les Parellades un cop creuat el torrent Garrigosa mitjançant un viaducte de 92 metres de longitud. Posteriorment, la carretera travessa el torrent de la Vall i passa per les Planes de Can Titó. La ronda travessa el riu Anoia amb un viaducte de 240 metres de longitud, dividit en sis trams, que salva la zona de regadiu del pla de Moletons.
Creuat aquest Pla, s’ubica un enllaç de connexió amb Vilanova del Camí i, des d’aquest punt la rasant es deprimeix per passar per la zona urbana de Vilanova del Camí. Després d’aquesta zona, se situa l’enllaç Vilanova Nord, que connectarà amb la vialitat existent, amb el carrer dels Fusters i amb el vial posterior del Polígon Industrial de les Gavarreres.
Seguidament, la ronda continua pel límit del polígon fins a un nou enllaç ubicat sobre la rotonda actual que connecta l’N-IIa amb l’N-II i l’accés al polígon industrial de Plans d’Arau. Per últim, la ronda sud segueix l’actual N-IIa entre l’enllaç anterior i la rotonda el•líptica actual situada a l’encreuament de l’N-IIa amb la C-15, final de l’actuació.
Els treballs inclouran l’aplicació de mesures ambientals com la instal•lació de barreres acústiques a Can Titó, la revegetació de talussos amb arbrat i arbustos i la formació de passos de fauna. Aquesta actuació es completarà amb les obres de drenatge, la senyalització vertical i horitzontal i la col•locació de barreres de seguretat.
Pere Peñas
L’objectivitat no és precisament el teu tret característic, només cal veure tots els comentaris... i aquest paper de ”neutre” em sembla que et va massa gran, no intentis fer passar el que no... Llegir més ets.
Ser objectiu no és dolent, salut.
Alerta amb els estudis i informes varis (amb preus més que escandalosos), que tan els d’ara com els d’abans (m’és indiferent, és el que té no ser... Llegir més subjectiu) fan servir, en gran part, per a tenir contents els amics.
A diferència d’altres, i perquè no faig ”confiança” als polítics i no tinc cap vena als ulls, no tinc cap problema en criticar/defensar a uns o altres; tan sols a qui ho faci bé.
No m’agrada allò que practiqueu alguns de: estàs en mi o contra mi; realment els extrems es toquen.
Quan les coses les fa malament PSC llavors sí que es pot criticar, quan les fa CiU no per què són els bons...ah! de les èpoques passades en surt el present d’avui.
Quan les coses es fan bé és gràcies a nosaltres i quan es fan malament és culpa dels altres (d’èpoques passades o de gent de fora), bona visió dels nous pijo-progres.
Els d’abans eren tan eficients que no tenien cap tren ràpid per Igualada ni previst ni en estudi, ”no erem prioritaris”. Ah! Si els d’abans haguessin fet bé les obres del Mtero comarcal,... Llegir més ara tpc estariem així.
Sí amic Eric, de la mateix manera que el famós tren-tramvia. Per la vostra informació la Generalitat estudia que el pas del tren per Vilanova sigui, també, en forma de tramvia: olé ! Un tren... Llegir més Igualada-Barcelona que fa poc més d’un any trigava 1h 20min (realment penós) i ara triga 1h 40 min (encara pitjor), ara amb el mega-fashion tramvia trigarem vora de 2 HORES ! Visca el transport públic pijo-progre-guai-ecològic-sostenible.
P.D. : Els d’abans ho feien malament, però és que els d’ara encara ho fan pitjor; déu n’hi do on anirem a parar ...
Ui, ui! Que fan aquests de la Gencat? La Ronda Sud? Per afavorir els alcaldes socialistes? CiU hi feia millor deixant-la aparcada i oblidada en un calaix....
Eduard
Igualada
7 d'octubre 2009.13:38h
Amic eRIC, vec doncs, que ambdós no som gaire objectius. Què hi farem, llàstima que no visquem a Veciana.