Redacció AnoiaDiari

Redacció AnoiaDiari

Aquest cap de setmana Concurs d’Agility a Montbui
prova puntuable per al Campionat d’Espanya

Divendres, 14 novembre 2008. 11:00

Aquest proper cap de setmana tindrà lloc a Montbui una prova puntuable d'Agility per al Campionat d’Espanya d’Agility -RSCE- Real Sociedad Canina de España. La prova serà organitzada pel Club Agility Castelló d’Empúries i pel Club Agility CAI Argi “San Sebastián”.
Pepe Gimeno 'Botifarra' a Cal Macarró
Circuit Folc 2008

Divendres, 14 novembre 2008. 11:00

Torna aquest cap de setmana el Circuit Folk a Cal Macarró, i ho fa amb un cantaor de Xàtiva, Pepe Gimeno, 'Botifarra' un dels valors més sòlids i carismàtics de la música d’arrel popular. Diumenge 16 de novembre a les 7 de la tarda.
100 anys d’estelada a Catalunya, 85 a Igualada
Una exposició commemorativa

Divendres, 14 novembre 2008. 11:00

Era la festa major del 1923 quan l’estelada va sortir per primera vegada a Igualada. Un article de l’època assegura que va ser la segona ciutat de Catalunya on va onejar públicament aquesta bandera. Ara una exposició commemora a través de la seva bandera un recull de la història de l’independentisme català.
SUFILSA S.L. presenta un ERO d'extinció total de la plantilla
L'empresa de filats de Sant Sadurní tenia clients a l'Anoia

Divendres, 14 novembre 2008. 03:00

La crisi continua tocant les empreses dela zona. Aquest divendes, el comitè d'empresa de Sufilsa S.A, de Sant Sadurní d'Anoia continua amb les negociacions davant l'ERO que ha presentat l'empresa amb concurs de creditors i extinció de topta la plantilla, 44 persones. Es tracta d'una empresa de filatura que havia tingut clients a l'Anoia i que en els darrers tres anys ha hagut de retallar en diverses ocasions la plantilla, que comptava amb treballadors de la comarca.