//Plugins sense CDN ?>
L'Àrea de Comerç de l'Ajuntament d'Igualada impulsa una nova campanya de promoció del comerç de proximitat local. Amb el nom "iBons", els igualadins podran adquirir uns vals per comprar als establiments d'Igualada. Els vals tindran un cost de 10 euros, dels quals els ciutadans només n'hauran d'aportar 6 i la resta els subvencionarà l'Ajuntament d'Igualada. S'emetran bons per un valor total de 70.000 euros, que tindran un impacte total directe de 175.000 euros en el comerç local.
Després d'una primera fase d'adhesió de comerços, l'Ajuntament preveu que en els pròxims dies els veïns i veïnes d'Igualada ja puguin adquirir aquests iBons per comprar als comerços d'Igualada. Avui dijous, 14 d'octubre, l'Àrea de Comerç de l'Ajuntament d'Igualada farà una sessió informativa adreçada als comerciants igualadins. La sessió es podrà seguir en aquest enllaç.
Els comerços interessats a participar en aquesta campanya podran fer-ho a través d'aquesta plataforma.
La campanya s'adreça a comerços al detall, restauració, agències de viatges i serveis de reparació de teixits o electrodomèstics. La campanya compta amb el suport de la Cambra de Comerç i amb la col·laboració de les associacions de comerciants de la ciutat.
Un cop finalitzada aquesta primera fase informativa i d'adhesions, s'iniciarà una segona fase en la qual els ciutadans ja podran adquirir els bons. Ho podran fer a través de la web de la campanya.
Ho podran fer fins al 12 de desembre o fins a finalitzar les existències. En total, s'emetran bons per un valor total de 70.000 euros, dels quals, cada comerç podrà disposar d'un màxim de 2.500 euros en bons. L'impacte econòmic total de campanya serà de 175.000 €. Els requisits són els de ser majors de setze anys i estar empadronat a Igualada.
Jordi Marcé, regidor de l'àrea de Comerç de l'Ajuntament d'Igualada, ha animat els comerços igualadins a adherir-se a la campanya, assenyalant que "Bons Igualada és una oportunitat tant per al comerç com per al ciutadà" i ha encoratjat a tots els comerços a adherir-se".