TORNAR

Els alumnes d’Igualada dibuixaran l’escola dels seus somnis

Una campanya de la UBIC

societat
Dissabte, 24 octubre 2009. 03:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Igualada Comerç UBIC ha anat realitzant en els últims set anys la tradicional campanya de dibuix, en la que participen tots els alumnes d’Igualada. Enguany, amb el títol de la campanya 'Com t'agradaria que fos la teva escola?', la UBIC convida als alumnes de totes les escoles a dibuixar la seva escola imaginària, o l’escola dels seus somnis. Aquesta iniciativa està vinculada amb una campanya solidària, liderada pel Igualada Comerç, que té com l’objectiu fer una escola a Anantapur, a l’Índia, en estreta col•laboració amb la Fundació Vicenç Ferrer.

Dibuix d'una edició anterior

Imatge del sorteig solidari, durant la Fira de Setembre

Amb l’objectiu d’aconseguir recursos per edificar l’escola, es va fer la tómbola solidària a l’estand d’Igualada Comerç UBIC a la Fira Multisectorial que va tenir nombroses visites escolars. L’objectiu era sensibilitzar i explicar als nostres alumnes i fills, les altres realitats educatives molt diferents que la de casa nostra.

Es tracta, doncs, d’una campanya socio-promocional que té com objectiu la participació d’alumnes d’escoles d’Igualada que dibuixarien una escola imaginària, o l’escola dels seus somnis. Els millors dibuixos s’exposaran als aparadors dels comerços participants, fins al final de la campanya. Un dels objectius de la campanya és crear un circuït comercial i que el públic vagi visitant les botigues on seran exposats els dibuixos premiats. El temari és bastant ampli i les possibilitats múltiples, això sí, les tècniques, els formats i els material són iguals com els anys anteriors.

Com sempre, el millor dibuix s’utilitzarà com la postal per la Campanya de Nadal d’enguany. La UBIC espera tornar a obtenir bona resposta per part de totes les escoles d’educació infantil i primària d’Igualada.

Els comerciants interessats en participar-hi, s’han de posar amb contacte amb l'entitat. Se’ls assignara un dibuix i un cartell amb la relació de tots els participants amb la campanya (comerços i alumnes) perquè els interessats puguin trobar la informació necessitada.

La UBIC està convençuda que aquesta és una de les millors maneres de fomentar la participació ciutadana en la promoció de la ciutat i fomentar els valors cívics entre la població més jove.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.