TORNAR

“El primer cafè” de Ràdio Igualada enceta seccions de participació

societat
Divendres, 2 octubre 2009. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El programa matinal de Ràdio Igualada, El primer cafè, ha estrenat aquesta setmana tres seccions que demanen la participació dels oients a través de la ràdio pública de la ciutat.

Ràdio Igualada

Un dels espais és “Polítics 2.0”. L’objectiu és que els oients facin preguntes als polítics de la ciutat. Cada dimarts, a dos quarts de 10 del matí, un dels quatre portaveus dels grups municipals amb representació a l’Ajuntament (Jordi Riba de l’Entesa, Marc Castells de CIU, Joan Torras d’ERC i Pere Calbó del PP). Els oients poden fer arribar les seves preguntes sobre el que vulguin al correu electrònic cafe@radioigualada.cat, enviant un missatge de mòbil amb la paraula CAFE, un espai i el missatge al 7210, o trucant durant l’hora del programa al 93 805 43 00.

Un altre dels espais de participació que impulsa El primer cafè de Ràdio Igualada és “Periodista per un dia”. El programa convida als oients a assistir a qualsevol activitat cultural, de forma gratuïta, i epxlicar-la el dilluns per la ràdio. Tothom qui hi estigui interessat pot contactar amb el programa a tarvés del correu café@radioigualada.cat.

I el tercer espai obert als oients és el “Corresponsals”. En aquest secció els oients poden denunciar o al•labar qualsevol cosa de la ciutat. Els oients poden fer arribar les seves denúncies o agraïments sobre el que vulguin, al correu electrònic cafe@radioigualada.cat, enviant un missatge de mòbil amb la paraula CAFE, un espai i el missatge al 7210, o trucant durant l’hora del programa al 93 805 43 00.

El primer cafè s’emet cada dia de dilluns a divendres de 8 a 10 del matí a Ràdio Igualada (103.2 FM – www.radioigualada.cat). La web del programa www.radioigualada.cat/cafe ofereix també diferents continguts i des d’allà es poden escoltar tots els programes.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.