Pedro González, cap del comitè dels treballadors del servei de neteja viària d'Igualada ha estat expedientat per la gerència de l'empresa. González, de la CGT, ha presentat recurs ja i veu aquest moviment com el primer d'una estratègia de pressió de la direcció.
El comitè d'empresa de la Societat Municipal de Mediambiental d'Igualada manté la convocatòria de vaga parcial, una hora per torn, de cara al proper 10 de desembre. Aquesta convocatòria de vaga i la denúncia de la situació dels treballadors "ha ocasionat represàlies" explica Pedro González, cap del comitè, que afirma que ha estat expedientat per la gerència de l'empresa. Ja ha presentat un recurs però entén que és "una forma de pressió ara que hem convocat la vaga". Una vaga que, amb aquesta mesura, "volen que es desconvoqui per la via ràpida".
Una de les campanyes de neteja de l'any passat, a la zona de Santa Maria
Recorda que "des del 2012 estem perdent poder adquisitiu. S'ha d'entendre que no és que volguem més diners, sinó que la situació és que volem deixar de perdre poder adquisitiu. Aquestes són les circumstàncies (de la vaga) i volem que se'n facin càrrec".
Joanma
=ada
2 de desembre 2015.09:18h
Amb lo brut que estan els carrers d’igualada, sembla que facin vaga tot l’any.