//Plugins sense CDN ?>
Segons explica José Villares, responsable del sector del Transport per carretera de CCOO, els incompliments d'Hispano Igualadina 'es repeteixen, de fet, a totes les empreses que pertanyen al grup Monbús, que opera a diferents territoris de l'Estat espanyol'. Segons Villares, el sindicat ja s'ha reunit diverses vegades amb la direcció de l'empresa, l'última aquest dimarts, quan Monbús es va comprometre a pagar als treballadors les retribucions endarrerides i a respectar els quadrants d'horaris —des de CCOO denuncien que no es respecten els descansos legals dels conductors.
De totes maneres, CCOO afirma que si totes les deficiències no se solucionen (el 20 de juliol hi haurà una altra reunió entre sindicat i empresa) no descarten convocar una vaga. També demanen a les administracions locals que facin pressió perquè Monbús compleixi els compromisos; segons José Villares, 'els ajuntaments també hi tenen alguna cosa a dir, al capdavall són els ciutadans els qui pateixen el mal funcionament de la Hispano Igualadina'. En aquest sentit, el representant de CCOO denuncia descontrol en els horaris, gent que viatja dreta, mal estat dels autobusos i servei de neteja inexistent.
Grup al Facebook:
Contra la gestió de la Hispano Igualadina (Monbús)
http://www.facebook.com/group.php?gid=109662309058443&ref=share
Albert, no t’entenc, jo només dic que si fas un copiar pegar ”anònim” al menys val la pena posar cometes o”referenciar” la font original, per evitar mal entesos, especialment tenint en... Llegir més compte el to d’alguns comentaris en alguns casos desagradables. Quan jo vaig escriure la resposta que el Carles ha reproduït en l’anterior missatge no la vaig posar anònimament, per tant, hagués preferit que aquell text no fos usat de manera anònima.
Es tracta de posar cada cosa en el seu just context. No obstant, m’alegro que aquell missatge encara sigui recordat.
En tot cas, torno a insistir en que qualsevol incompliment que els usuaris del penós servei de bus que seguim tenint sigui posat en coneixement de la administració titular de la línia IGL a BCN. A voltes, la gene no té capacitat per saber tot el que succeeix, crec que també cal ser realista.
Per cert, segons va informar la COM fa pocs dies, la gene estudia retirar la concessió a Monbus. Estaria bé per posar els punts sobre les i.
Ànims a tots els pobres usuaris!! I si el bus segueix anant malament, sincerament, jo em començaria a plantejar alguna acció més contundent, més visible i organitzada, ja que finalment, quan ”la lias” una mica de cop sembla que els tràmits administratius corren més.... jeje.
A Martorell, un mati, els usuaris van tallar les vies de RENFE durant prop de ½ hora.
Bé, com que no se si ens estem entenent, Albert, i com que en principi no m’agrada donar la meva opinió per aqui (en aquell moment em va semblar oportú donar compte del correu electrònic per contactar amb PTOP, a més alguns ja saben lo sensible que soc amb el ”tema hispano”), no tornaré a contestar aquest fil de debat.
Per cert Albert, qui ets?
Si per casualitat et conec d’alguna cosa una abraçada! ;p
(a part dels horaris, s’han fet alguns intents per posar de relleu suposats incompliments de les distancies entre seients en els busos articulats, a facebook tinc penjada la informació i si t’interessa et puc explicar com va acabar el tema).
Salut i temps
ALFN
Gràcies Carles.
Sr. Alfons Recio, ara em dirà que no cal explicar com queixar-se d’un mal servei ? Tota informació hauria de ser bona, en fi ...
Carles:
Moltes gràcies per la informació que ens dones. Jo, de ben segur, la tindré en compte i la recomanaré a altres usuaris del meu entorn.
Carles, al menys posa cometes...
El text responia una pregunta de algú altre en un article de fa moltes setmanes però en fi, aqui queda molt forçat... per tant insisteixo en les cometes.
;p
La línia de bus entre Igualada i Barcelona (i tot el que queda entre mig fins a Martorell) l’explota Hispano, per concurs públic, però el servei és de la Gene. Si no t’han eplicat com... Llegir més queixar-te correctament (fulls oficials i contacte amb PTOP) és per que ”si cola, cola”.
Si em permeteu un suggeriment, per a fer pressió podeu enviar les vostres queixes, tant sobre la nova línia com pel que fa al compliment dels horaris amb BCN (sortir de BCN a les 19.18 en comptes de a les 19.20, els busos que desapareixen especialment els de les 11.05 de diumenge, etc.) al següent mail:
bustia_suggeriments.ptop@gencat.cat
Amb còpia a igualada@hispanoigualadina.com
Absolutament sempre, he tingut resposta de la tècnica de Serveis territorials de Ports i Transports de la província de Barcelona quan he realitzat alguna queixa sobre els incompliments. Segons els “incompliments” de l’empresa concessionària que explota la línia, PTOP sanciona administrativament.
Però cal que denunciem per que PTOP tingui la informació, i cal que denunciem i protestem el que faci falta per que sinó el servei no millorarà. Sovint, es una qüestió d’informació.
Cada cop que el bus surti per exemple de l’estació d’Igualada a les i XX:35 o les XX:05, cal queixar-se pels 5 minuts de retard. Es que sinó, a part d’alguna inspecció sorpresa, no hi ha manera de que ningú sàpiga dels incompliments. Si l’Hispano et dona amb tanta facilitat el seu correu propi per a queixes, és sols per impedir que ens queixem a PTOP directament. Es com quan et donen una fulla de queixes de les seves en comptes de l’oficial.
Si per a cada incidència real que tinguem amb l’Hispano, cada afectat envia un correu, aviat tothom tindrà la bústia infectada de queixes i tindrà clara la situació al respecte el servei.
Això de compartir cotxe està molt bé, però no sempre es pot, i no deixa de ser una acció ”caritativa” i a curt termini. Els impostos que paguem els ciutadans són per tenir serveis de... Llegir més qualitat, nets, puntuals i ràpids, és a dir: serveis corresponents al Segle XXI, que permetin desenvolupar-nos com a persones i com a comarca. Qui ha de voler venir a Igualada si després no té forma de moure’s? Estem parlant d’un aeroport i encara no tenim solucionada la mobilitat més elemental.
Tot això passa perquè els responsables directes del bon funcionament de la concessió no fan ni han fet res per tal de corregir totes aquestes incidències. Em refereixo a l’Ajuntament i al seu... Llegir més regidor de Mobilitat i Transports, Xavier Figueres. Són els primers en assebentar-se de tot i haurien d’informar al Govern de la Generalitat i treballar junts per al bé de la població.És de calaix que a més d’atendre les queixes dels ciutadans als que representen i pels que se suposa hi treballen, s’han de revisar urgentment les rutes i els horaris actuals, totalment obsolets. La mobilitat dels ciutadans de la Conca d´Òdena ha variat moltíssim respecte a la de uns anys enrrere degut principalment a la deslocalització de les empreses que donaven feina a la comarca. Avui dia t’has de moure molt més per anar a treballar o a estudiar que no pas abans. És escandalós que un estudiant, de Dilluns a Divendres hagi de viure en un pis compartit a BCN perquè sinó perd 2 hores diàries en anar i tornar de la Universitat. També és d’escàndol que ho perdem els que treballem a l’àrea Metropolitana de BCN. Com també és de riure (per no plorar) que del 15 de Juliol al 15 de Setembre hi ha menys horaris. Senyors!!! Hi ha moltíssima gent que treballa a l’Agost!!!!! I les nits del cap de setmana?? Jo ja he decidit anar en cotxe compartit. Ho he trobat a la Web de l’Ajuntament de La llacuna. Tenen un apartat de compartir cotxe. Us la recomano!!!!
El que també és preocupant és veure a quina velocitat van pel passeig d’Igualada!!!
Es vergonyosa la gestió de l’hispano per part de MOntbús. Abans els retard i tots el problemes esmentats passaven amb poca freqüència; actualment són constants. Es paguen molts diners per un... Llegir més servei que va com vol, hi ha molts autobusos que no passen a les hores marcades, sino venen amb retràs o, com s’ha dit anteriorment, van a rebentar i la gent viatge dreta. Per no dir el servei totalment insuficient dels caps de setmana. El que m’agradaria saber és a quin lloc es poden fer totes aquestes queixes.
Es vergonyosa la gestió de l’hispano per part de MOntbús. Abans els retard i tots el problemes esmentats passaven amb poca freqüència; actualment són constants. Es paguen molts diners per un... Llegir més servei que va com vol, hi ha molts autobusos que no passen a les hores marcades, sino venen amb retràs o, com s’ha dit anteriorment, van a rebentar i la gent viatge dreta. Per no dir el servei totalment insuficient dels caps de setmana. El que m’agradaria saber és a quin lloc es poden fer totes aquestes queixes.
És vergonyós que tinguem aquest servei pagant el que paguem...
Busos que marxen abans d’hora, gent que viatja dreta, retards constants, i un llarg etc.!
Si això ha de servir perquè els usuaris tinguem d’una vegada un servei més eficaç i eficient, perfecte. Si només és una qüestió de sous i repartiments, doncs anar fent, i com tothom.
La... Llegir més vergonya d’aquest servei públic és actuar com ho està fent amb retards a la sortida i a l’arribada, gimcames i excalextrixs per als igualadins que ens hem de passejar per tota la comarca abans no arribem a Igualada (4 ò 5 parades a Esparrguera i no parlem d’Abrera) i dificiències o manca de més serveis directes a Barcelona (anar i tornar). Tal com està és un mitjà de transport obsolet que només porta que enrabiades.
pel què veig, els usuaris de la Hispano no som els únics perjudicats per aquesta empresa.
Usuari hispano
Igualada
22 de juny 2010.16:22h
Aviat entrarà en vigor l’horari d’estiu. I molt probablement, com cada any, començaran a augmentar els problemes.
Recordeu, qualsevol incompliment d’horaris o queixa l’heu de fer arribar... Llegir més a:
atm@atm.cat