//Plugins sense CDN ?>
Tot i que no es troba en la zona de la Conca d'Òdena, a Vallbona la població segueix les normes del confinament estricte. Per alleugerir la situació, els comerços s'alien per oferir un sistema de compra que optimitza el temps i redueix riscos de contacte pel coronavirus.
Compra "esglaonada" per evitar aglomeracions als comerços. Els establiments de Vallbona d'Anoia es coordinen per proposar una fórmula que redueix el temps fora de casa mentre dura el confinament i permet oferir els productes de primera necessitat de forma àgil i efectiva, sobretot evitant que no hi hagi contactes. El petit comerç d'alimentació i productes bàsics de Vallbona d'Anoia se suma d'aquetsa manera a la situació d'excepcionalitat que viu el territori amb una solució efectiva.
Així, s'ha iniciat un servei d'atenció via telefònica i missatgeria instantània a través del qual els usuaris podran encarregar les seves compres i seran avisats tan bon punt la comanda estigui preparada per ser recollida. El servei és una oferta més que es sumarà a l'horari habitual dels establiments, els quals romandran oberts per atendre el subministrament de l'alimentació i els productes bàsics de Vallbona d'Anoia. L'horari d'atenció i recollida de les comandes serà de les 9 del matí fins a 2/4de 2 del migdia i durant la tarda, des de les 5 fins a 2/4 de 9 del vespre.
Els comerços que hi participen són són el Supermercat Neus (644 54 69 34), el Forn Degustació (93 135 14 50), J. Sabaté Can Tiquets (93 771 90 28), la Ferreteria Jumilla Solà (93 771 82 69) i la Carnisseria Corral (93 771 82 73/686 97 88 16). Tots els comerços que presenten telèfon mòbil accepten comandes via Whatsapp. Des de l'Ajuntament de Vallbona d'Anoia es recorda que per transportar la compra es podrà utilitzar el vehicle privat, però el seu ús estarà limitat als casos que es contempla en el marc de l'estat d'alarma.
Informació sobre el coronavirus
http://canalsalut.gencat.cat/ca/inici/