//Plugins sense CDN ?>
Després que l'informe de la Diputació sobre les dades turístiques de la demarcació el 2015 apuntés alguns dèficits a l'Anoia, l'ens comarcal ha sortit al pas i esmena que la presència a les xarxes s'ha resolt i ara tenen "un paper molt actiu en la promoció". L'estudi situava els atractius turístics, en canvi, en el nivell més alt.
Les mancances de promoció a les xarxes i als canals de comunicació dels establiments turístics que assenyala l'Anuari Turístic de la Diputació "estan més que superades" segons els tècnics del Consell Comarcal de l'Anoia en aquesta matèria. Fonts de l'ens comarcal auguren que "les dades del 2016 revelaran canvis, que es notaran mica en mica, però que acabaran sent un gran salt qualitatiu". Des del setembre del 2016 el Consell s'ha rellançat a les xarxes socials, amb la creació de perfils propis d'Anoia Turisme.
Pel que fa a la manca de dades sobre els establiments, des del Consell asseguren que "la recollida d'aquestes xifres es feia a través de formularis que tenien els establiments" i lamenten que "alguns dels negocis no entenen quina finalitat tenen i no acostumen a omplir-les". Amb tot, es van fer algunes enquestes a punts predeterminats i seleccionats, en caps de setmana. Les dades amb les que es compten provenen d'aquestes visites.
L'objectiu dels tècnics és "conscienciar als negocis, tots, del sector, de la importància de donar-se a conèixer i de la mateixa manera saber per quins mitjans els han conegut els seus clients, a través de quins canals" per poder identificar quines són les eines més efectives de promoció.