//Plugins sense CDN ?>
L'Ajuntament de Vilanova del Camí va llançar, el mes de març de l'any passat, una aplicació mòbil per facilitar als ciutadans i ciutadanes una eina senzilla per comunicar incidències i, alhora, crear un canal de comunicació directe amb els veïns. Des de llavors, l'aplicació ha tingut un total de 1140 usuaris i ha generat 1368 converses amb un total de 4400 interaccions.
Des del març de l'any passat fins al març d'enguany, la ciutadania ha comunicat a través de l'APP un total de 196 incidències, de les quals 188 s'han resolt i 8 estan en procés. La majoria d'aquestes incidències, concretament el 37%, fan referència al mobiliari urbà, el 15% a la neteja de l'espai públic, el 9% a temes de seguretat i el 7% a l'accessibilitat. També s'han rebut incidències relacionades amb sorolls, un 5%, i contaminació, un 2%. Les incidències restants tracten sobre temes diversos que la ciutadania no ha categoritzat.
A més de la comunicació d'incidències, l'aplicació mòbil permet als ciutadans fer consultes o sol·licitar informació sobre temes municipals, així com comunicar-se directament amb un regidor/a o l'alcaldessa. En aquest darrer any, s'han registrat 62 comunicacions directes sobre la gestió municipal i 64 consultes a la bústia del veí. La bústia d'alcaldia ha tingut 24 consultes i la dels regidors, 19.
Pel que fa al canal de comunicació, l'ajuntament ha publicat a l'APP, durant aquest darrer any, 128 alertes sobre temes d'interès per a la ciutadania, com ara convocatòries de subvencions i ajudes, ofertes de treball, tallers i cursos, agenda d'actes, talls de subministrament o de tràfic i incidències en la via pública, entre d'altres.
Cal destacar que l'aplicació continua sumant nous usuaris, amb 38 altes registrades des de gener d'enguany. En canvi, no s'ha produït cap baixa des que es va posar en marxa el servei.
Si encara no sou usuaris de l'APP de l'Ajuntament, podeu donar-vos d'alta fàcilment afegint a l'agenda del vostre telèfon mòbil el número 644 31 05 71 i enviant un missatge amb la paraula Hola.