L'actuació forma part del programa de la Diputació de Barcelona de millores en els polígons de la demarcació en matèria d'infraestructures. El total del pressupost que hi ha invertit són 30 milions d'euros.
S'ha completat a Igualada les obres de millora del polígon Les Comes, que figuraven en el Pla de Modernització de Polígons que impulsa la Diputació de Barcelona. Els treballs tenien el finançament de la Diputació, l'Ajuntament, i l'associació d'empresaris del polígon de les Comes (AEPIC). Els treballs han tingut un cost total de 2.199.494,44 euros. La Diputació n'ha aportat 1,6 MEUR; l'Ajuntament d'Igualada, 489.885,10 euros; i l'associació d'empresaris AEPIC, 10.000 euros.
Les obres han constat d'intervencions per a millores en la mobilitat, la creació de noves zones aparcament, la jerarquització de les vies públiques i la construcció d'un carril bici i de vianants. Alhora, amb l'objectiu de millorar-ne l'eficiència energètica, s'ha introduït llumeneres de tecnologia LED en l'enllumenat públic. També s'ha creat una web i una aplicació per a dispositius mòbils.
Jo més aviat diria que anomenar-lo ”carril bici” és un eufemisme, la veritat. I sinó fixeu-vos-hi: en molts dels trams per on passa està interromput sovint, en algunes ocasions fins i tot...Llegir més cada dos o tres metres !! I us preguntareu : i per què? Doncs està tallat, literalment, amb senyals de cediu el pas. El pas a qui ? Doncs al senyor rei, el vehicle motoritzat, evidentment !!
Amb tots els respectes per tots els negocis i empreses que estan al Polígon, que són molts i alguns amb idees ben sostenibles. Però els/les igualadines no estem fent el canvi de xip, tampoc el nostre govern.
Per cert, es podrien saber les dades de si funciona el ”bus a demanda del polígon” i quina demanda té? Interessant proposta per facilitar la mobilitat col·lectiva amb menys emissions de CO2, però no sé si ha fructificat. Gràcies
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats:
Marisol
Igualada
6 d'agost 2021.16:32h
Jo més aviat diria que anomenar-lo ”carril bici” és un eufemisme, la veritat. I sinó fixeu-vos-hi: en molts dels trams per on passa està interromput sovint, en algunes ocasions fins i tot... Llegir més cada dos o tres metres !! I us preguntareu : i per què? Doncs està tallat, literalment, amb senyals de cediu el pas. El pas a qui ? Doncs al senyor rei, el vehicle motoritzat, evidentment !!
Amb tots els respectes per tots els negocis i empreses que estan al Polígon, que són molts i alguns amb idees ben sostenibles. Però els/les igualadines no estem fent el canvi de xip, tampoc el nostre govern.
Per cert, es podrien saber les dades de si funciona el ”bus a demanda del polígon” i quina demanda té? Interessant proposta per facilitar la mobilitat col·lectiva amb menys emissions de CO2, però no sé si ha fructificat. Gràcies