//Plugins sense CDN ?>
El conflictiu tram de l'autovia entre Igualada i Martorell pot canviar de fesomia en breu. El Ministeri de Foment planteja una reforma que ha alarmat a alguns alcaldes del territori, amb canvis substancials que afectarien als futurs creixements dels seus municipis.
Tres carrils per sentit, com a mínim, amb dos carrils laterals per a incorporacions. D'Igualada a Martorell. Segons RAC1, aquest és el projecte que el Ministeri de Foment té previst treure a estudi aquest estiu. Fins ara, els responsables del ministeri havien guardat silenci sobre una reforma llargament demanada. L'objectiu seria que les obres comencessin el 2020 i finalitzessin el 2023. Aquestes informacions suposen un gir important respecte a una carretera abonada a la polèmica i que és escenari aquests mateixos dies d'unes obres que estan provocant notables retencions.
Segons la ràdio del grup Godó, en alguns trams dels 35 quilòmetres hi podria haver canvis de traçat. No s'especifica si això significaria complir amb la demanda de Castellolí per allunyar la carretera del nucli. En tot cas, aquest estiu hi ha la previsió de treure el projecte a exposició pública. L'autovia és l'única, en aquest tram, de tota la xarxa de l'estat, que té una limitació de velocitat a menys de 100 quilòmetres per hora en alguns sectors.