//Plugins sense CDN ?>
El passat dissabte 7 de juliol, es va celebrar el Free Market, un mercat organitzat per a fins benèfics i per promoure l'intercanvi i no la venda i la compra. Per entrar al mercat no s'havia de pagar però sí que s'havia de portar una peça de roba o algun objecte amb bon estat per poder intercanviar-lo. Tots les peces de roba que van quedar al final es van portar a Càritas Igualada.
L'emblemàtic edifici de la Cotonera d'Igualada, va convertir-se per unes hores en la primera edició del Free Market. Una iniciativa creada per l'agència de comunicació Igualadina 'KÈ' que dins del marc dels pressupostos participatius de la Kaserna, va crear aquest esdeveniment on es vol potenciar el trencament amb el consum massiu per part dels joves. Així com fomentar la cultura de l'intercanvi.
Les parades de roba que van muntar els diferents particulars en participar en el Free Market es van anar omplint de gent que podien intercanviar o comprar a preus molt reduïts, roba, calçat, vinils, llibres, revistes eren un element molt comú i van comptar amb una rapida demanda per part dels assistents. La proposta va barrejar la iniciativa amb rerefons ecològic i social amb música en directe i un servei de barra que van dur conjuntament dues entitats conegudes de la ciutat com el 'Local d'acció' i el 'Rec on Fire'.
Tot i la calor, les instal·lacions es van anar omplint, amb els concerts de 'Contra Corrent' i 'Xillona', dos grups que demostren la joventut emergent. El grup Bollywood Igualada, va fer una demostració de danses populars Índies, amb energia i vitalitat. Per últim, el grup de rumba fusió 'La Septima Trastada' van ser qui van acabar d'omplir la pista. El colofó final, va anar a càrrec de Fransie Klaas un enèrgic artista, amb les seves rimes plenes d'irreverència.
L'entrada al Free Market va ser gratuïta, només feia falta donar una peça de roba o objecte en bon estat i que es podia intercanviar per al que més agrades. Tota la roba i objectes que es van quedar al recinte, han sigut donats a Càritas Anoia, que també va sumar-se a la causa amb un punt d'informació i per a promocionar la seva botiga solidària.