//Plugins sense CDN ?>
‘Els vam presentar la nostra proposta i els va agradar’ ens explica Joan Domènech. Boxcom s’encarregarà durant tota la campanya del disseny gràfic, la producció audiovisual i l’estratègia de xarxes socials. ‘La presència i el posicionament en pàgines com twitter o Facebook és bàsica i per això comptem amb Màrius Cirera que, juntament amb un grup de professionals, gestiona tota la informació que circula per Internet'. Boxcom també es va encarregar de la producció audiovisual durant l’acte de la presentació de la candidatura, que va tenir lloc el dia 25 de gener a Barcelona i que va comptar amb una gran afluència de públic i mitjans de comunicació.
Joan Domènech ens ha explicat algunes de les decisions de la imatge de la campanya: 'L’eslògan de la campanya '+ Barça', d’Alfons Godall, va sortir d’un brain storming conjunt amb els caps de la campanya, però el grafisme i el concepte '+' el vam dissenyar nosaltres. Les lletres desdibuixades ens aporten proximitat amb la gent, i el groc recorda a l’anterior candidatura, quan Joan Laporta va guanyar les eleccions’.
A part d’aquest projecte amb regust blaugrana, l’empresa igualadina treballa per BMW fent les compressions de vídeos per Internet. També per empreses com Mitsubishi Electrics, Caprabo o Braun, i ha treballat amb personatges com Pau Gasol, Sara Baras, Marthina Klein o Rafa Nadal.