//Plugins sense CDN ?>
La policia catalana va culminar fa uns dies la investigació i va poder recuperar la majoria dels ordinadors sostrets. També es va aconseguir localitzar una pantalla interactiva robada.
Aquest dimecres, els Mossos d'Esquadra lliuraven a la direcció de l'escola Antoni Gaudí de Montbui part del material que uns dies enrere uns lladres van sostreure del centre. Dues persones, una d'elles menor, havien robat 31 ordinadors i un panell interactiu. Els agents van aconseguir, aquest dissabte, localitzar 21 dels portàtils sostrets i també el panell.
De resultes de la investigació, amb la col·laboració de la Policia Local de Santa Margarida de Montbui, es va detenir a dues persones veïnes de la localitat. Havien forçat la finestra del centre el 27 de novembre i havien comès el robatori. Una detinguda va passar La a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia d'Igualada, mentre que l'altra, menor d'edat, haurà d'acudir a la Fiscalia de Menors quan sigui convocada.