TORNAR
PUBLICITAT

Òdena recull firmes contra l'enderrocament de la rectoria

El POUM, aprovat inicialment, preveu desplaçar l'equipament per guanyar espai a la plaça Major

societat
Dimarts, 19 octubre 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Diversos odenencs han començat aquests dies una recollida de signatures en contra d’una de les actuacions previstes al POUM: l’enderrocament i trasllat de la rectoria en un altre espai dins de la mateixa plaça. L’objectiu d’aquesta proposta és, segons el Pla, ‘permetre la permeabilitat i unificació de l’àrea’ de la plaça Major, i fer-li recuperar, d’aquesta manera, la seva centralitat.

El concert de dissabte, amb el qual es va inaugurar la reforma dels baixos de l'edifici

El vestíbul de la Rectoria

L’alcalde, Francisco Guisado, recorda que tots els POUM són documents que desperten sensibilitats, i que en tot cas ara és el moment de presentar al·legacions. Guisado explica que el tema de recuperar el protagonisme de la plaça Major va sorgir en les meses participatives del Pla de Barris, ja que ‘des de la urbanització del parc de la Font s’ha desplaçat una mica aquesta centralitat, i no es vol que la plaça Major sigui només un lloc de pas, una cruïlla, sinó que puguem disposar de més espai per a activitats i convertir-se en punt de trobada’. Sobre la rectoria, que és propietat del Bisbat de Vic, l’alcalde concreta que el POUM contempla el seu trasllat ‘però dins de la mateixa plaça’

Davant d’aquesta proposta, diversos veïns s'han llençat a recollir firmes en contra de l’actuació urbanística, que consideren 'un abús de l'administració respecte les voluntats dels ciutadans'. Segons els impulsors de la iniciativa la rectoria no és només l’espai del mossèn del poble, sinó que ‘s'ha convertit en un espai d'oci, un centre d'encontre dels odenencs’.

Un espai de trobada, de cohesió

Segons el text de la campanya, ‘la rectoria ha estat un espai certament polivalent, però de veritat, perquè així ho ha decidit la gent del poble. Ha estat l’únic espai en el qual durant llargues dècades les entitats s’han pogut reunir. I avui aquesta situació encara és més certa, quan un grup d’odenencs l’ha rehabilitada, l’ha adequada perquè torni a ser un espai de trobada i de reunió’.

Precisament aquest dissabte va tenir lloc l’acte d’inauguració de la reforma dels baixos de l’edifici, que va comptar amb un concert de la formació Dr. Jazz Friends. Així doncs, els veïns apel·len els sentiments i vivències que molts dels ciutadans han viscut en aquell espai, i continuen la campanya amb l’objectiu de presentar al·legacions en aquest apartat del POUM.


19 Comentaris

n

no contractat

Sant Pere

22 d'octubre 2010.15:58h

Respondre

Pere Punyetes, mira que n’és d’escaient el teu nom.
Dir que algú dona una opinió “sesgada” (en català esbiaixada) és una evidència tan gran que podries haver-te estalviar dir-la.... Llegir més Potser és que l’ajuntament és objectiu, transparent i dona sempre explicacions no esbiaixades? Una opinió sempre és una opinió, que a tu no t’agradi és irrellevant tot i que molt respectable. Que potser tu tens la veritat? Explica-nos-la.
No se si és pressionar a la gent oferir de signar un document. Molt lliures son i molt convençuts deuen estar els propietaris de l’estanc del que fan si utilitzen un espai privat per explicar una problemàtica. El que tu fas és voler portar una tema municipal i urbanístic al nivell personal i això és lleig i faltat d’escrúpols i ètica.
Però ja que tu vols encetar un nou camí, crec que més pressió és sobre alguns col•lectius i persones el que fa el nostre ajuntament d’oferir feina i “col•locar” a la “seva chent” a tot arreu on pot. Algú hauria de fer un quadre laboral de tots els llocs i contractes professionals i mercantils on l’equip de govern actual te decisió sobre a qui es proposa la feina o a qui es contracte agafant el període 2003-2010.
Crec que seria un acte de transparència i serietat de tot govern publicar en un lloc com la web municipal el quadre laboral de les persones contractades i de les empreses i professionals contractats. Pere Punyetes podries fer-me el quadre que demano?

R

ROSA

ÒDENA

22 d'octubre 2010.15:35h

Respondre

”Quan una notícia està esbiaixada el mitjà d’informació que la publica no està sent objectiu, gairebé sempre, perquè oculta detalls o exagera certes coses que són certes. Podem dir alguna... Llegir més cosa similar d’un article esbiaixat o d’opinions esbiaixades. No cal descartar que una opinió estigui esbiaixada per falta d’informació suficient sobre l’assumpte que té la persona que l’emet”.

SIMPLEMENT SI ÉS ”UNA OPINIÓ SESGADA” ... és precisament perquè creiem en el que estem defensant.., pensem que la Rectoria és part del PATRIMONI DEL NOSTRE POBLE.. que quan varem iniciar les obres, parlem de l’estiu passat.... el mateix Ajuntament ”equip de govern.. no creiem que la resta de regidor ho sabessin..” ens van donar suport, em refereixo quan varem iniciar les obres de remodelació de la Rectoria.., no varen cobrar el permís d’obres... ens van deixar material per poder realitzar-les... fins i tot els tècnics van venir a aconsellar-nos com s’havien de fer... Fa poques setmanes... just pot ser una setmana abans de presentar a ÒDENA EL POUM ... vam parlar amb el mateix Alcalde, explicant el projecte que teníem per optimitzar aquest espai.., si.. va ser una conversa al vell mig del carrer... davant de la mateixa Rectoria... recordo que estava plovent i ell em va aixoplugar sota el seu paraigua... fins i tot vam parlar d’una data llunyana, per ser mes concreta.. Sant Jordi... em va donar la agradable sensació que fins i tot li agradava l’idea.. perdoneu... encara crec amb les persones ... malgrat tot..

PROU DE PARLAR DE POLÍTICA.... DE QUE LA GENT ÉS VEU COACCIONADA... DE QUE HI HA COMERÇOS QUE “OBLIGUEN A SIGNAR”.

TOT ÉS MOLT MÉS SENZILL, ESTEM PARLANT DE LA RECTORIA, D’UN ESPAI QUE HAN COMPARTIT MOLTES ENTITATS DEL MUNICIPI, QUE UNA PART DE LA QUE ÉS AVUI GENT ADULTA.. HAVIA INICIAT LA SEVA ADOLESCÈNCIA I LES SEVES AFICIONS EN AQUEST ESPAI..., I QUE ÉS VA CONSTRUIR AMB L’ESFORÇ DE GENT DEL POBLE, APORTANT PART DEL SEU TEMPS I DEL SEU TREBALL, i per nosaltres això mereix tot el nostre respecte

PER ELLS.... PER ÒDENA... PER TOTS PLEGATS....

SIMPLEMENT DIEM NO A L’ENDERROCAMENT DE LA RECTORIA... res més ... i qui vulgui mal interpretar aquest tema és el seu problema.
NOSALTRES DONEM LA CARA... ENS MOSTREM TAL QUAL PENSEM I SENTIM, NO HI HA ALTRE COSA DARRERA...

P

Pere punyetes

22 d'octubre 2010.12:42h

Respondre

Rosa.....a part de recollir signatures, esteu pressionant a la gent a què signi a l’estanc. això que feu és un acte que no permet la lliure elecció de la gent, perquè ho enfoqueu des de la... Llegir més vostra opinió sesgada del tema.

I

Ismael

Òdena

21 d'octubre 2010.23:13h

Respondre

Jo encara vaig una mica més enllà, la meva proposta és que la rectoria a banda de ser un espai cultural i de trobada per les diferents entitats, associacions, etc., també pugui ser un lloc de... Llegir més trobada per la nostra comunitat musulmana que dia a dia va creixen i que no disposen d’un lloc on es puguin reunir.

R

ROSA

ÒDENA

21 d'octubre 2010.22:33h

Respondre

Reconduïm el tema sisplau…
És tracta de donar a conèixer que a Òdena i a tothom que ho vulgui llegar que hi ha en exposició publica el POUM, entre moltes d’altres coses hi ha la possibilitat... Llegir més que enderroquin la Rectoria… estem en període de presentar al•legacions, el termini s’exhaureix a mitjans de desembre.
Estem recollint firmes per tal de protegir aquest espai, que a part de fer-hi les activitats de sempre, és pretén que sigui un espai polivalent, que hi tinguin cabuda totes aquelles persones i entitats que vulguin aportar-hi coses… pretenem fer-hi petites exposicions… concerts… xerrades…
Dissabte passat, dia 16 d’octubre hi va tenir lloc la inauguració, en la qual vam poder gaudir d’un concert del GRUP “DOCTOR JAZZ FRIENDS”
TEMA RECONDUÏT… no volem parlar de política, volem parlar de la RECTORIA !!!

p

perico

Òdena

21 d'octubre 2010.13:08h

Respondre

sus, vas fluix de lectura. T’agrairé que llegeixis el meu comentari anterior.
Si us plau no m’atribueixis a mi que hagi dit que “si defenses el govern siguis del govern” per que jo no ho he... Llegir més dit ni tan sols insinuat. Considero poc respectuosa la teva frase de “gent com tu” i que posis en lletra meva coses que no he escrit ni insinuat i per tant ho rebutjo i no em dono per al•ludit malgrat el que dius. Tu sabràs.
No torno a escriure el meu comentari per que està prou ben escrit el que he escrit. Llegeix-lo be si us plau.
Si el pere, l’agnòstic o qui sigui diu que algú és del govern li hauràs de preguntar al pere, a l’agnòstic o qui sigui per que diu que “si defenses al govern vol dir que ets del govern”. Jo no ho he dit.
Tornes a repetir el que ja ha comentat en peret que “si ataques al govern vol dir que ets de CiU”. Potser si que algú te obsessió amb CiU. Jo em remeto al que he escrit sobre els perfils que poden ser contraris a decisions del govern. Llegeix bé.
Si tu consideres que tothom quin està en contra del govern és de CiU felicito als de CiU per que arrasaran a les properes eleccions. Si tothom qui està en contra del valors cadastrals, després de la desastrosa gestió que va fer el govern, és de CiU ja poden tremolar els del PSC, per que CiU traurà un 90% de vots, però molt em temo que no serà pas així.
Per tant es pot ser del PSC i discrepar, i ser de CiU i estar d’acord amb el govern. Sembla que algú s’entesta en que tot ha de ser blanc o negre
peret i sus, cal tenir les mires més amples i no veure “papus” on no n’hi ha!

s

sus

igualada

21 d'octubre 2010.09:16h

Respondre

Perico, llabors, per que quan en pere o que sigui emet una opinio faborable amb el govern, la gent com tu diu ”tu deus ser del govern.”? Per que?
Com per exemple la frase inicial de... Llegir més l’agnostic: ”Pere, sembla que ets proper al govern d’Òdena per la teva defensa”.

Per la mateixa recla de tres, els que ataquen el govern deuen ser ”propers” a CiU. O no? O es que el que s’aplica en un sentit no es pot aplicar en l’altre?
A tots els que ataquen el Govern caldria dir: Noi, pel teu atac sembla que ets proper a CiU.

Veien ara que no aneu a enlloc acusant de ”propers al govern” a tots els que no pensen com vosaltres?

p

perico

Òdena

20 d'octubre 2010.19:43h

Respondre

Peret, doncs no. El dia que explicaven les regles de tres no vas anar a classe.
Peret, tens algun problema amb CiU? Si és que sí podem anar junts si et sembla jo també tinc crítiques a fer-los... Llegir més més aviat pel que no han fet, però no culpis ni em busquis a mi per criticar a CiU per coses que simplement no pot fer.
Si defenses el govern pots ser del govern, amic del partit, simpatitzant, que estàs d’acord amb les polítiques que fa o simplement per que un ets odenenc.
Pel que fa a tots els que van en contra poden ser, enemics, amics que no estan d’acord amb el que fa, de CiU, del PP, d’ERC de Ciutadans i fins i tot comunistes o simplement odenencs.
A més crec que portar el debat cap a les persones crec que no és el més aquedat però tampoc es pot oblidar.
Es pot estar d’acord o no, criticar en un sentit a altre el que fa el govern per que és QUI FA. El que no tindria sentit seria criticar a qui no fa per que simplement no te ni poder ni responsabilitats de fer-ho.
Per cert. M’han dit que han vist a TV3 per Òdena tractant el tema. Veig que algú més s’interessa pel tema.

p

peret

igualada

20 d'octubre 2010.18:27h

Respondre

si dius alguna cosa que defensi una mica al govenr resulta que ets del govern... per aquesta mateixa recla de tres, tots els que van en contra del goven deuen se de CiU, no?

r

r.d.

anoia

20 d'octubre 2010.11:34h

Respondre

He donat una volta per la plaça expressament. Es rídicul proposar l’enderrocament de la rectoria. Una obra gens necessària, y menys ara. A qui molesta?. Si es vol engrandir la placça (argument... Llegir més inconsistent), per que no s’enderroca l’ajuntament, també hi fa nosa i la plaça seria més gran encara i llavors se’n fa un altre de deu plantes per encabir-hi més gent ...del partir és clar!.

a

agnòstic

Òdena

20 d'octubre 2010.10:16h

Respondre

Pere, sembla que ets proper al govern d’Òdena per la teva defensa. Res a dir encara que crec que les evidències cal remarcar-les. Jo no soc de l’equip de govern ni en soc proper ni tinc carnet... Llegir més de cap partit.
La Rosa, que segons manifesta és membre del Consell Parroquial, pregunta, interpreto que és directament a tu, si encara hi ha dubtes de si tot això és una maniobra política i una campanya política.
Amb el comentari de la Rosa ja veig clar on està el llautó: Pere, ets de llautó?
Com que l’equip de govern no vol assumir el que ha decidit fer ni el cost polític que pugui representar, utilitza la tàctica de dir que hi ha altra gent que també va votar sí al POUM. Tàctica de distracció. Això que no treu que si van votar que sí no son responsables de la proposta però si còmplices de l’aprovació, i en això tens raó.
Com que no negues que la proposta d’enderrocament de la Rectoria en el POUM és del Guisado entenc que és així, a més de ser de la resta d’equip de govern (si és que aquests pinten alguna cosa, perque, tenen veu?).
No comento el teu comentari sobre el logo, per que no el conec i per que el trobo simplement patètic (el comentari). Confirma que a falta d’arguments utilitzes el ventilador per repartir la culpa i fer comentaris que res tenen a veure amb el tema. Però en fi, tenim el que tenim.
L’equip de govern és qui governa, fa les propostes i si, com és el cas d’Òdena, disposa de la majoria absoluta, les aprova. Si t’he de ser sincer, no recordo en 7 anys i mig de govern del PSC-PSOE que en un ple l’equip de govern hagi variat mai una coma de cap proposta seva ni hagi acceptat mai cap proposta de l’oposició que modifiqués la proposta inicial del govern. Mai que jo en tingui coneixement.
En canvi si que he sentit del Guisado diverses vegades allò de jo governo durant quatre anys per que m’ha votat i si a algú no li agrada ja tindrà ocasió de votar a les properes eleccions. És el que te majoria absoluta.
Pere, no si val l’argument de “jo governo per soc l’alcalde i tinc més vots que ningú” i després sortir a dir que “els altres també han votat que sí” això també ho diuen els nens de P4.
Tornes a distreure al personal explicant si quan el teatre o l’escola es va protestar. Que vols que et digui, tampoc va protestar ningú quan Eva va pecar i fa fer pecar Adam. Tàctica de distracció.
Per si el teu comentari ve a tom del meu et diré que jo no he valorat en cap moment si l’enderrocament es bo o no. Simplement he parlat del valor de la participació ciutadana que hi dona aquest equip de govern i de les maneres de fer, al meu entendre dictatorials i poc conciliadores però això és un opinió meva, de l’equip de govern.
Per acabar, en el meu primer comentari només m’he referit a temes que surten a l’article, participació, POUM i Guisado, per que és qui, segons l’article, dona l’opinió.
Santi, m’estàs dient que per que hi ha eleccions properes m’haig d’abstenir de fer comentaris?.
Santi, una proposta és proposta i serà el que vulguis. Però quan el POUM estigui aprovat l’edifici queda afectat, independentment de si després hi ha acord amb el bisbat o no. Es així?
Santi, si s’aprova el POUM abans de les eleccions ja no val dir que la proposta anirà al programa. Que potser anava al programa del 2007? I ja posats, ara no recordo si l’Aeroport Corporatiu anava al programa... Què em surts ara que el poble sobirà decideix!!! Saps que vol dir sobirà i decideix?

R

ROSA

ÒDENA

19 d'octubre 2010.19:36h

Respondre

Un incís a tots els comentaris…
SOC MEMBRE DEL CONSELL PARROQUIAL, el meu nom és ROSA.
Però ara vull parlar com a Rosa, primer de tot dir que no hi ha cap maquinació política darrera... Llegir més d’aquesta queixa d’enderrocament de la Rectoria, és més aviat una qüestió de principis, per qui no sàpiga molt be l’historia de com ha nat tot, en faré cinc cèntims.
Soc membre de l’ ASSOCIACIÓ CULTURAL DEL PESSEBRE VIVENT D’ÒDENA, en aquesta nova etapa del pessebre ens varem trobar que no teníem local per deixar tota la part de documentació, nomes teníem un quartet al magatzem del Vileu, cedit per l’Ajuntament d’Òdena, un lloc petit que el vam utilitzar com a guarda-roba de tots els vestits i estris per realitzar el pessebre, be, varem demanar un lloc a l’Ajuntament per poder fer les reunions, ja que a Cal Copi, lloc on s’hi feien les reunions de la junta en edicions passades, estava en mal estat i no vam trobar cap més resposta per part de l’ajuntament, be si, ens deixaven un armari petit al Centre Unió Agrícola ....
Al comprovar que no hi havia forma de que tinguéssim un local mínimament decent varem demanar al Mossèn d’Òdena si podríem utilitzar una part de la Rectoria per fer les reunions i deixar-hi la documentació, sense dubtar ens va dir que si, i ens va obrir les portes de casa seva sense dubtar-ho gens.
La Rectoria havia estat punt de trobada i d’utilització de molta gent.. infants... associacions... Ajuntament..., però ningú havia pensat en adecentar aquest lloc, va ser llavors quan és va constituir el CONSELL PARROQUIAL, ens vam engrescar i vam demanar permís d’obres a l’Ajuntament per fer algunes millores, vam demanar col•laboració al Bisbat de Vic, als feligresos, al Mossèn...
Hi ha hagut moltíssima feina, s’ha tret tot el guix de les parets, s’ha arrebossat amb ciment, s’ha pintat, s’han recuperat mobles, i el més important ....
S’HA OBERT UN ESPAI NOU... ACOLLIDOR.... per poder realitzar activitats culturals, petites exposicions... recitals... concerts..
ÉS PER AIXÒ QUE CREC FERMAMENT que s’ha de defensar que no ensorrin aquest lloc, encara que petit... és part del nostre Patrimoni... Una persona em va dir.. si no hi haguéssiu estat vosaltres.. que hagués passat?.. no cal estar als llocs per defensar-los, mes aviat hem de opinar i decidir quin model de poble volem, no poden venir des de un despatx a dir que hi ha d’haver una plaça més gran... per poder accedir mes fàcilment a altres edificis de nova construcció.
Volem una plaça mes gran? No hi ha altres necessitats a cobrir... voreres que la gent gran ha de baixar a l’asfalt per trobar-se en mal estat... i encara si el asfalt estigues en condicions..., com d’altres prioritats mes urgents i mes necessàries... i parlo amb coneixement de causa... la crisi a fet estralls a moltes llars, gent gran sola sense recursos per poder pagar un cuidador.. be entraríem en un altre discurs que podria donar mol de si.
HI HA ALGU QUE TE ENCARA DUBTES DE QUE ÉS UNA MANIOBRA POLITICA..... ?

S

Santi

Òdena

19 d'octubre 2010.18:39h

Respondre

Tota proposta innovadora sempre genera reaccions contraposades i mes quan hi ha futures eleccions pel mig.
Com diu el Pere no es la primera vegada que l’ajuntament d’Òdena decideix tirar a terra... Llegir més un edifici amb historia, en nom de l’interés general, llavors els que ara diuen NO A L’ENDERROCAMENT , no van ni piular i el valor sentimental era molt semblant sinó superior. La qüestió es evitar calentures electoralistes i posar sobre una balança la millora de la plaça major d’Òdena amb la creació d’un nou gran espai central per un costat i la nostàlgia sentimental vers un edifici que necessitaria moltes reformes per l’altre. Tampoc es correcte dir que l’ajuntament ho vol enderrocar, ja que la proposta del ple (11 regidors) es la de traslladar-ho sempre que els propietaris ho vulguin i l’ajuntament tingui la voluntat i els recursos per fer-ho. El proper any venen eleccions municipals i qui vulgui es lliure de posar en el seu programa, SI a la rectoria i No a la gran plaça o Trasllat de la rectoria i SI a la gran plaça i que el poble sobirà decideixi.

A

Albert

19 d'octubre 2010.16:27h

Respondre

Pere, no vulguis canviar la ret`roica del que parla el POUM, entre tots aconseguirem la seva aturada!

R

ROSA

ÒDENA

19 d'octubre 2010.15:38h

Respondre

Resposta al Pere ….

Parlo com a representant del CONSELL PARROQUIAL…

1er. De Maniobra Política … és veu que no coneixes gens a la gent que formem part d’aquest Consell, evidentment ens... Llegir més mou l’interés pel Poble i pel que passi … però de maniobra política .. cap ni una, senzillament volem PROTEGIR un espai, que igual que hi han passat moltes entitats per dur a terme les seves activitats, també l’Ajuntament l’utilitzat en diverses ocasions per fer les SEVES ACTIVITATS… bàsicament ho han fet servir com a magatzem per deixar-hi cadires.. taulons.. i altres materials quan s’ha fet un acte a la PLAÇA MAJOR…
2on. Al Logo de la Parròquia no hi es la Rectoria, perquè suposo que el Logo és va fer abans de construir-la, és simplement per això.
3er. La Rectoria la van fer gent del Poble aportant gratuïtament el seu treball.. sigui com a manobres o transportant materials en un carro.
PERE, ABANS DE PARLAR INFORMAT… CONEIX… PREGUNTA, a la gent que estimem la RECTORIA i desprès podràs opinar amb coherència

P

Pere

19 d'octubre 2010.13:10h

Respondre

No se, em sembla que tot plegat... no veig gaire clar aquesta campanya.

Per una banda els promotors de la campanya sempre parlen de l’Ajuntament i el seu alcalde. Cal recordar que l’aprovació... Llegir més del POUM es va fer al Ple Municipal i tan sols un regidor va votar en contra (Regidor no adscrit), la resta PSC i CiU van votar a favor i ERC es va abstenir. Per tant, en tot cas si es vol informar amb la veritat per davant millor parlar del Ple i gairebé tots els representants polítics.

Per una altra banda no veig que els promotors de la campanya es movilitzessin quan van enderrocar les escoles (allà si que hi havia històries) o es va modificar sensiblement l’edifici del Sindicat Agrícola. Clar em penso que manaven un altres... que s’assemblen molts als promotors d’aquesta campanya.

Finalment, ostres si mirem el logo de la Parròquia, la rectoria no apareix!! Serà que no té tanta història com alguns creuen.

Tot plegat, veig aquest tema com una maniobra política, una campanya política encoberta.... Eiii!! Que encara queden 8 mesos per les eleccions. Si ja hem d’estar així!! De vegades a certes persones se’ls hi veu el llautó.

j

josep

òdena

19 d'octubre 2010.11:42h

Respondre

Aquest nou POUM recull punts encara més sensibles i menys localistes.(On es pot firmar?)

Aquest POUM pretén afectar més de 400 ha de sòl actualment rústics (fàcil de dir). A la zona NE per... Llegir més activitats logístiques associades a un tren que si existeix serà per més enllà del periode de vigència del POUM. I a la zona S a activitats que també inclouen les logístiques en gran part, lligades a un aeròdrom que els fets estan demostrant que té més de desig que de possibilitats reals.
Els que ens havíem pensat que l’esclat de la crisis econòmica i el pet de la bombolla immobiliària havia posat fi a les estratègies del pelotasso associat a les grans operacions urbanístiques ens quedem amb un pam de nassos davant l’aposta del consistori odenenc.

Com casa aquesta estratègia del POUM amb els clams d’Innovació que ens arriben per totes bandes i amb l’acumulació de parcelles buides a tots els polígons existents a la Comarca, fins i tot amb polígons inmmaculats que no troben clients? Què més ha de passar perquè torni la racionalitat en temes urbanístics???

M

Maria

19 d'octubre 2010.09:23h

Respondre

Permeteu-me corregir alguns punts de les declaracions del sr.Alcalde, perquè durant les meses del pla de barris no recordo que es contemplés l’enderrocament d’aquest edifici, hi vaig participar... Llegir més i ho recordaria. D’altra banda, i segons s’ha informat a tots els veïns del poble, la rectoria no es traslladarà ben bé a la plaça major, diguem que estarà en un punt força més apartada, concretament al pi de ’cal pessetero’. Gràcies.

a

agnòstic

Òdena

19 d'octubre 2010.09:04h

Respondre

Aquest alcalde segueix fent anar la participació ciutadana al seu gust.
Ara m’interessa el que diu la participació, doncs cal fer cas a la participació (tirem la rectoria a terra).
Ara no... Llegir més m’interessa la participació doncs la participació és mesquina i barroera (fem la zona industrial que la participació no m’interessa).
Com diu en Groucho: ‘Aquests son els meus principis, si no li agraden en tinc d’altres.
Mira que n’és fàcil posar-se d’acord amb el bisbat si es vol tirar endavant un projecte que pot ferir sensibilitats. Es posen d’acord amb el rectora abans de donar a conèixer la proposta i es presenta una proposta consensuada, que potser fins i tot hi guanya tothom.
Em consta que el Rector es va assabentar a la sala de plens de l’ajuntament que es proposava que la rectoria actual anés a terra. Ni amb entrenament es pot fer pitjor la gestió d’aquest tema.
Però l’ajuntament, com sempre, ha escollit el camí del mig. “Així ho decideixo per que he estat escollit per quatre anys”.
I com diu la frase....”con la iglesia hemos topado”

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.