//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dilluns, 29 octubre 2018. 22:00
Passats els tràmits de l'estudi ambiental i l'estudi informatiu, es procedirà a la licitació de l'enllaç de la Ronda Sud. Com es va anunciar el passat febrer, la nova infraestructura s'harmonitzarà amb l'actual via per a vianants i bicicletes.
Diumenge, 28 octubre 2018. 11:11
L'aigua es va posar del costat dels manifestants i la pluja no va afectar la manifestació que va aplegar prop d'un miler de persones -800 segons els organitzadors- a la manifestació a favor de la gestió pública, celebrada aquest dissabte a la tarda a Igualada.
Dissabte, 27 octubre 2018. 03:00
Per novè any, l'Hospital d'Igualada és entre el top 20 de centres a nivell estatal. Un total de 140 hospitals de tot l'estat han pres part en aquest rànquing, dels quals 68 han estat nominats.
La setmana passada, Calaf va desplegar diverses accions mediambientals en el marc de la campanya "Recicla, redueix i guanya!". L'objectiu ha estat fomentar l'educació i la sensibilització sobre les problemàtiques i les alternatives per viure d'una manera més sostenible i respectuosa i, en concret, centrat en temes vinculats amb la prevenció de residus i el reciclatge.
Divendres, 26 octubre 2018. 03:00
Fa un any que l'alcalde d'Igualada Marc Castells va posar sobre la taula la necessitat d'estudiar la construcció d'un Auditori a Igualada. En el pressupost 2019 es va aprovar una partida de 30.000 euros per començar amb la recerca d'ubicacions.
Segona cita del cicle de Caminades al Bosc a Argençola. En aquesta ocasió, una activitat per a tots els públics per conèixer les possibilitats del mode de vida dels primers humans que s'ha perdut al llarg del temps.
Durant dos anys, alumnes de l'Institut de vilanova han pres part en el projecte Erasmus+KA2. N'han fet la cloenda, d'aquests cursos tan intensos en vivències, amb una estada a Portugal. Aquest projecte Erasmus finalitza, però des de l'institut vilanoví ja estan pensant com emprendre un nou cicle. Fins i tot es marquen el repte de poder ser-ne els coordinadors per continuar creixent amb aquestes experiències.
El transport públic per dins de la capital de l'Anoia serà gratuït en aquesta jornada, per a que la ciutadania pugui atansar-se als cementiris. A les esglésies s'hi celebraran eucaristies els dies 1 i 2.
Dijous, 25 octubre 2018. 10:00
La setmana passada el Consell Comarcal de l'Anoia presentava junt als consells de l'Alt Penedès i del Garraf l'"Informe de seguiment dels acords del VIIè Congrés de la gent gran de Catalunya". El congrés -del 2014- va establir un seguit de propostes per desenvolupar en el període post congressual. De totes elles se'n van destriar aquelles que tenien el seu àmbit d'actuació o competència en els ens locals. La tercera edat -més de 65 anys- significa el 17,5% del total de la població de l'Anoia i el document adverteix que cal que l'administració dediqui els esforços en consonància amb la importància cada cop més gran de persones en aquesta franja d'edat.
Dijous, 25 octubre 2018. 03:00
L'univers vinícola de l'Anoia es torna a mostrar a la Rambla igualadina, d'aquí a dues setmanes. La Gran Festa del Vi vindrà acompanyada com és habitual, de l'Igualada Slow Shopping.