//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dimarts, 2 octubre 2018. 03:00
Segons les dades de l'organització, ha estat la millor edició del certamen de cotxes d'ocasió i seminous. La fira s'ha celebrat per primer cop en un mes de setembre.
L'Ajuntament mostra la seva "satisfacció" per acomplir "una de les principals demandes de la població". Escomençarà a les Pinedes de l'Armengol, en una fase inicial de desplegament d'internet d'alta velocitat; la fibra òptica, en una segona fase, arribarà a tot el poble.
Aquestes jornades quan es compleix un any de l'1 d'octubre s'han donat a conèixer a les xarxes i als mitjans centenars de testimonis de tot Catalunya. Com es va viure a l'Anoia els dies previs, el temor que la policia espanyola pogués trobar les urnes (la Guardia Civil, sense saber-ho, va estar a prop de les anomenades 'gallines', nom en clau), les protestes del 20-S i la jornada de l'1-O, les coneixem de la mà de diversos anoiencs i anoienques. Aquest article va sortir publicat a l'edició mensual de l'Anoiadiari de setembre
Dilluns, 1 octubre 2018. 13:27
Els Mossos d'Esquadra confirmaven poc abans de la 1 del migdia que s'ha arrestat a l'individu que semblava agredir a un membre de la Jusapol el passat dissabte a Barcelona. Aquest home era assenyalat des de l'ANC de Montbui com a "infiltrat" al col·legi electoral durant el referèndum de fa un any.
Dilluns, 1 octubre 2018. 11:00
Les darreres hores, la vinculació de l'agressor a la manifestació del dissabte amb entitats de la comarca ha estat comentada a les xarxes. Es tractaria d'una persona afincada a Montbui, que l'ANC de la població apunta ja com a "infiltrat" durant la celebració del referèndum.
Dilluns, 1 octubre 2018. 03:00
L'efemèride més sonada, de llarg, aquest 1 d'octubre és el referèndum de fa un any i la defensa dels col·legis, però també es compleixen deu anys des que el nostre mitjà va sortir a la llum. Era el dimecres 1 d'octubre de 2008.
La Penya Blaugrana d'Igualada s'ha convertit en una inesperada protagonista de la manifestació espanyolista convocada pel sindicat de policia Jusapol, celebrada aquest dissabte a Barcelona. Diverses càmares van enregistrar la presumpta agressió a un participant en la manifestació per part d'un jove aparentment independentista. El presumpte agressor duia una estelada i un polo de l'entitat blaugrana de la capital de l'Anoia, els directius de la qual han assenyalat a l'AnoiaDiari que el presumpte agressor no és membre de l'associació i que tampoc el coneixen.
Diumenge, 30 setembre 2018. 03:00
Organitzada per Desig Esdeveniments i Sesoliveres, aquest diumenge passat va tenir lloc la primera edició del "Mostra'm Igualada", una trobada en què els amfitrions comparteixen els aspectes més destacats del calendari dels propers mesos a la capital de l'Anoia en diversos àmbits, des de l'esport a la gastronomia, passant per la cultura, la política, l'empresa, etc.
Amb un dinar de germanor va culminar la 33a edició de la Setmana de la Gent Gran de Vallbona d'Anoia, que es va celebrar del 16 al 23 d'aquest mes. Set dies plens d'activitats, molt participades per la gent gran del municipi, organitzades pel Casal d'Avis de Vallbona amb la col·laboració de l'Ajuntament.
Dissabte, 29 setembre 2018. 03:00
Aquest cap de setmana la capital anoienca reprèn l'activitat firal amb dos dies d'Automercat i una matinal de Fira d'Antiguitats. Són el primer plat de dos caps de setmana intensos, que continuaran amb el TastAnoia.