//Plugins sense CDN ?>
La setmana passada es van col·locar les dues primeres parts de la passarel·la, i aquest dilluns una grua instal·lava el darrer tram. Així queda només acabar d’ultimar detalls, però la passarel·la ja es veu gairebé enllestida, comunicant les dues bandes de la riera de l’Espelt.
Les obres han suposat una inversió de prop d'un milió d’euros, uns 947.000 €, i han comptat amb una subvenció de la Diputació de Barcelona de 320.000 €. El projecte contempla la construcció d’un pont d’uns 100 metres de llargada, pel qual podran circular vianants i bicicletes, i que completarà l’eix que connecta el barri de Set Camins —amb l’ascensor— fins al parc de Valldaura, i aquest amb el complex de l’Infinit —a través del carrer Covadonga i el nou pont.
600.000 euros !!! És increible que amb el forat econòmic que té el CSA d’Igualada es malgastin els diners d’aquest manera. Damunt de l’actual parking es podia col·locar perfectament... Llegir més l’Heliport i el preu seria únicament UN POT DE PINTURA per a pintar la ”H”
Post del meu blog l’any 2007, que parla del tema:
http://www.igualadi.com/2007/12/cabries-sobre-un-patracol-una-palanca-i.html
Hem hagut d’esperar més de 3 ANYS ! perquè l’Hospital d’Igualada pugui disposar d’heliport (que costa 600.000 euros), en canvi ens gastem 1.000.000 euros en una passarel·la per a que hi... Llegir més pugui passar un carril bici (quan a 2 minuts a peu ja es disposa d’un altre pont que porta al mateix lloc). És la mateixa política que fer pagar per aparcar als usuaris de l’Hospital (que no hi van per gust) i, en canvi, no fer pagar als usuaris del complex lúdic de Puigcornet. Qüestió de prioritats ... déu n’hi do quines prioritats tenen al nostre Ajuntament.
també podrien fer funcionar les fonts del parc catalunya, tornen a fer pena sense aigua per enlloc, que ha tornat a ser any de sequera?? que els del ram de l’aigua no són amics seus?
No és prioritari arrenjar les rajoles (moltes) trencades del mig del Passeig abans de fer tants carrils bici ? Qüestió d’immensa diferència de nombre d’usuaris. Jo no dic que no es facin... Llegir més carrils bici, dic que cal establir prioritats o és que dóna més vots fer les coses només de cara a la gal·leria (no deu quedar bé fer una inauguració i un discurs quan l’obra ha consistit en canviar rajoles) ?
Ja suposo que el nou carril bici serà més utilitzat que el del polígon, sobretot perquè parlar de nombre d’usuaris negatiu no seria gaire real.
Comptes del Gran Capità: Entre ascensor, pont i pasarella uns € 3.000.000.
Comentari: “Sense paraules”!
Gastar-se 1 MILIÓ d’euros en una passarel·la quan a tan sols 250 metres ja hi ha un altre pont que porta cap a la mateixa zona. Molt bé, seguiu així, això és el que realment vol la gent.
Una obra -d’un mil.lió d’euros!!! no ho oblidem- pensada segurament per promocionar l’Infinit, empresa paramunicipal, Se us veu el llautó, nois i noies, el poder us ha obecat les idees. Tot... Llegir més sigui pel poble, sense el poble.
amb tots els meus respectes pels habitants de Fàtima, entre els que hi tinc bons amics, es vergonyosa aquesta ”inversió”, que no feia falta, al graner de vots per mantenir el poder municipal,... Llegir més quina vergonya de govern d’Entesa, populista, i sobretot mal gestor. Fets no paraules!!, oi?-
En un bon tram del Passeig Verdaguer passa el mateix. Primer fan el carril bici, quan algunes voreres encara fan pena.
Amb aquesta obra ha quedat molt clar que els polítics de l’Entesa x Igualada continuen tractant molt millor a uns ciutadans que a d’altres.
Troben que és més important construir un pont per a... Llegir més bicicletes (a tan sols 300 m. d’un altre pont per a cotxes, bicis i vianants que no fa ni 2 anys que es va inaugurar) que arreglar les voreres d’un carrer tan important com és l’Avinguda Barcelona. En aquesta avinguda (en un tram de quasi 1 km., o sigui C/St.Magí - C/Lleida) els pasos de vianants no estan adaptats a les persones amb mobilitat reduïda, no s’han eliminat les barreres arquitectòniques. Deu ser que millorar el trànsit de la gent amb mobilitat reduïda no es tan ”guai” com construir carrils i ponts per a bicis. En el fons no és tan extrany, ja em vist com els seus amics del PSOE han congelat les pensions i els drets a les persones dependents. Molt bé, això sí que és ser d’esquerres !
No siguis negatiu Pere P. Per aquesta passarel•la arribaran carruatges d’inversions, innovació i noves tecnologies.
Els directius de noves i grans empreses que aniran a viure a Fàtima... Llegir més utilitzaran aquesta magnifica passarel•la per anar a fer spinning i uns “largos” a l’INFINIT.
També els obrers que viuen al Pla de la Massa i Sant Jaume Sesoliveres utilitzaran la passarel•la per venir al centre d’Igualada. Pujaran tal qual prínceps i princeses per l’ascensor de Fàtima per anar a comprar al DIA del magnífic bulevard del carrer comarca.
Tanmateix, la passarel•la comunicarà Igualada amb el polígon tecnològic de Jorba-Igualada on vindrà IBM, Google i molt probablement la Nissan. L’alcalde de Jorba i el d’Igualada es trobaran al mig de la passarel•la per celebrar la benvinguda de Google.
Per que preguntes Pere P si calia una inversió d’un milió d’euros? Que no ho veus?.
Calia una inversió com aquesta ? Ens podem permetre ”invertir” un milió d’euros en una obra d’aquest tipus ??
Crec que la ciutat te altres mancances molt més importants.
Albert
Igualada
23 de juny 2010.13:35h
A vegades no sé si riure o plorar. Aquesta gent, amb aquestes opinions, són els que ”gestionen” els nostres impostos:
http://jocdecartes.blogspot.com/2010/06/passarella-de-futur-23062010.html