Aquest subjecte va danyar un total de 87 nínxols del Cementiri Nou d'Igualada. Anteriorment, ja havia estat detingut per un delicte de danys i un altre de furt al mateix indret.
El Cementiri Nou, on hi va haver els desperfectes
De fet, el mateix individu ja havia estat detingut el dijous dia 30 de gener per un presumpte delicte de danys i un altre delicte de furt al mateix cementiri. La Policia Local va procedir a la detenció per un presumptes delicte "de danys, furt i robatori amb força amb escalament" i també va aixecar acta per tinença de substàncies estupefaents (haixix), trobades durant l'escorcoll a què va ser sotmès el sospitós en el moment de la seva detenció.
En total van ser 87 els nínxols afectats, amb diversos graus de gravetat en els desperfectes. Els serveis jurídics de l'Ajuntament estan procedint a quantificar els danys provocats i, a més de la sanció administrativa prevista en les ordenances municipals, s'activarà també la responsabilitat civil pels danys provocats.