//Plugins sense CDN ?>
Segons les dades facilitades per l'Oficina de Turisme del Consorci de l'Alta Anoia, la majoria de turistes que van pernoctar als establiments de la comarca van conèixer-los a través d'internet. Per altra banda, el perfil dels turistes va ser majoritàriament famílies, d'entre 25 a 40 anys; i la majoria d'ells va fer caminades per la comarca com a activitat de lleure.
Durant les festes de Setmana Santa, gairebé tots els turistes que van venir a la comarca provenien de Barcelona i rodalies i van pernoctar una mitjana de 4 dies a l’Anoia, d'aquesta manera continua la tendència a atreure clients de Catalunya que busquen turisme de proximitat. La mitjana d’edat dels clients que van rebre les cases i els hotels rurals va ser d’entre 25 i 40 anys, i la majoria d’establiments van comptar amb clients durant els dies de Setmana Santa.
Pel que fa a les activitats realitzades durant aquests dies per part dels turistes, gairebé tots asseguren haver-se arribat fins al mercat de Calaf, alhora que detallen que van aprofitar per desconnectar i fer caminades per la comarca. L'atracció turística de la comarca segueix en augment i els visitants en valoren els paissatges, la tranquil·litat i la proximitat geogràfica de la capital.
La font d’informació és internet
Segons les dades facilitades per l’oficina de Turisme del Consorci de l’Alta Anoia, internet ha estat l’eina que han utilitzat tots els clients per conèixer les cases i hotels on han acabat passant les vacances. No obstant, la majoria d’ells van formalitzar les reserves per via telefònica.