TORNAR

Un radar controlarà el tram d'A-2 entre Argençola i Jorba

Trànsit afegeix cinemòmetres a l’A-2 i l’AP-7 aquest 2016

societat
Dimecres, 13 abril 2016. 13:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La carretera A-2 tindrà abans de finals d'any un nou radar per a controlar el seu tram anoienc. En aquest cas, un cinemòmetre de tram, que mesurarà la velocitat mitjana entre punts quilòmetrics entre Argençola i Jorba.

El segment anoienc de l'autovia tindrà abans de finals d'any un nou radar. Ara mateix, aquesta carretera en el seu pas per l'Anoia compta ja amb tres dispositius de mesura fixes, a Montmaneu, a Castellolí i al Bruc. La novetat d'aquest radar és que és de la tipologia de tram, dels quals fins ara només n'hi havia onze a tot Catalunya, i que ara el Servei Català de Trànsit, estén a diversos punts de l'A-2 i l'AP-7. A l'A-2, apareix el d'Argençola a Jorba, junt al de Vilagrassa a Tàrrega i de Sant Vicenç dels Horts a Pallejà. Aquests radars de tram no controlen el pas per un punt, sinó que calculen el promig de velocitat que fa el vehicle des de la seva entrada en el sector fins la seva sortida.

Després del de Montmaneu, un nou radar controlarà la velocitat des d'ArgençolaAmb aquest control, els radars fixos a la comarca seran 10. A més dels ubicats a l'A-2, hi ha els tres a la C-1412, Copons, Els Prats i Calaf, el de la BV-2241 a Piera, el de la C-37Z a Òdena, el de la C-15 a La Pobla i el de la C-25 a Sant Pere Sallavinera.


3 Comentaris

Ò

Òscar

Igualada

15 d'abril 2016.21:45h

Respondre

Trobo perillosos els radars per trams, la gent que s’adoni a mig tram que l’estan cronometraran, es posaran a 50km/h o bé s’aturaran als vorals per salvar-se de la multa. Estic a favor de la... Llegir més seguretat, no de confondre-ho amb reduir la velocitat. Podrien començar per arreglar les carreteres.
Pensava que havíem après de l’error de la velocitat variable a l’entrada a Barcelona, veig que no.
Aprofito per denunciar el fet, ben freqüent, de que la policia s’amagui, em fa fàstic, pensava, innocent de mi, que els que s’amagaven eren els delinqüents.

#

#FinsAlsCollonsdanara100

Igualada

14 d'abril 2016.11:35h

Respondre

Marià, rectifico un apunt teu quan dius que a la C-15 de un sol carril el límit es de 90 km/h. Hi ha alguns trams de la C-15 que estan a 100 Km/h.

Certament des de fa uns mesos entre Igualada i... Llegir més Abrera s’han retirat el cartells limitadors de 120 que encara quedaven i s’ha posat tot a 100 Km/h. Pel que fa a alguns trams limitats a 80 els han mantingut, donem gràcies que no els hagin canviat per 60 Km/h, ja posats...

És un autentic escàndol tenir una autovia amb més de 30 km de tram amb límit a 100. La mateixa recta d’Esparreguera en els dos sentits té de pujada tres carrils i de baixada 2. Té 4 quilometres rectes sense cap entrada ni sortida. Qui ha estat l’il·luminat que ho ha posat tot a 100 Km/h?

Què estan fent els alcaldes per revertir aquesta situació i tornar als 120? Hem escrit als twitter dels alcaldes d’Igualada, Òdena, Jorba, Castellolí i Collbató i o no han respòs o nomes han dit que si que cal canviar-ho però ni diuen què fan ni que pensen fer.

Des del grup que contraris a la limitació de 100 a l’Autovia A2 hem creat el twitter @VolemA2a120 per reivindicar aquesta anomalia absurda i que atempta contra la seguretat, si si la seguretat.

Segur que molts igualadins no saben que a la recta d’Esparreguera s’ha d’anar a 100 Km/h màxim. facin la prova, i vigilin que no els envesteixi un camió!

Senyors!, quan reivindiquem vies ràpides i trens ràpids per anar a Barcelona i expliquem que unes noves infraestructures ens farien més competitius, també cal incloure aquest error i aquesta bestiesa d’algun il·luminat del Ministerio, però d’algú que hauria de defensar la comarca i tampoc fa res.

A sobre de tot això i per donar-hi resposta, més radars! per això us paguem?

@VolemA2a120 #finsalscollonsdanara100

M

Marià

Igualada

14 d'abril 2016.08:38h

Respondre

CONTROL PER RADAR: PER LA TEVA SEGURETAT, MODERA LA VELOCITAT, la frase s’hauria de corregir: PER LA TEVA SEGURETAT I LA NOSTA BUTXACA.
Tenim més radars entre Lleida i Barcelona que en el tram... Llegir més Lleida Guadalajara (A-2)
Com pot ser que el tram de Collbató una autovia amb 3 carrils la velocitat està limitada a 100 km/h i la carretera C-15 de un sol carril el límit es de 90 km/h.
Es lògic o normal que una via de tres carrils nomes tingui una diferencia de 10 km/h en comparació amb un altra de un sol carril i de doble sentit de circulació.
Perquè el cap dels mossos i els caps de les policies municipals no son escollits democràticament per votació popular ?
La fal·lera recordatòria en tots els àmbits de la generalitat es exagerada, per no parlar de la poca agilitat de gestió del mossos en cas de accidents.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.