//Plugins sense CDN ?>
L'organització calcula que les xifres s'atansen als límits de les altres edicions més massives, 120.000 visitants. Es feliciten també per la bona resposta a l'oferta gastronòmica del 'Rec Street Food'.
El dissabte al vespre concloïa un Rec.019 marcat per l'aposta per l'increment del nombre d'adoberies i de marques presents. Una vintena edició amb èxit de visitants i de vendes, segons apunta l'organització. Amb més de 100 marques de moda presents al llarg del circuit i amb un total de 65 antigues adoberies obertes, el Rec.019 ha tornat a atraure milers de visitants a la capital de la comarca de l'Anoia. La coorganitzadora del Rec.0 Marina Iglesias fa una valoració positiva del festival, destacant que "aquesta ha estat l'edició amb més marques participants i amb el circuit més llarg" i afegeix que, tot i que el bon temps no ha acompanyat tots els dies del Rec.019, l'assistència de dissabte va ser "espectacular" i que, en el conjunt dels dies i, a falta de tancament "creiem que el festival ha rebut un nombre de visitants similar al de les darreres edicions".
El shopping radical del Rec.019 ha tingut el complement de recitals, presentacions de llibres, actuacions musicals i sessions de DJ que han atret centenars de persones. Es consolida, també, l'oferta gastronòmica amb una quarantena de 'food trucks' que han seduït el públic més gourmet, amb propostes variades i amb la filosofia de l'slow food com a bandera.
Així, el festival de venda radical tanca la seva vintena edició amb la mirada posada en al 10è aniversari, que se celebrarà en la propera edició, el mes de novembre del 2019. Un Rec.020 amb novetats i molta celebració per encomiar aquests 10 anys transformant el barri del Rec.