TORNAR

El segon premi de la Loteria Nacional va a parar a Piera

La sèrie premiada reporta un total de 60.000 euros

societat
Divendres, 26 juny 2015. 10:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Una administració de Piera ha repartit el segon premi de la Loteria Nacional que es va celebrar aquest dijous, 25 de juny. El número 19370 ha estat venut a Piera, Mataró, Madrid, Màlaga i València

El número 19370 ha portat la sort a Piera. Una administració de la localitat ha venut aquest número, que ha estat el segon premi del sorteig que va tenir lloc ahir de la Loteria Nacional. El segon premi ha reportat 60.000 euros a la sèrie, un pessic dels quals aniran a parar a Piera. La venda ha estat consignada al punt de venda 12.055, que es troba al carrer Pau Claris, 10, del municipi.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.