//Plugins sense CDN ?>
Dues setmanes després que Gas Natural Fenosa interrompés el subministrament de llum a una llar capelladina considerada pels Serveis Socials com a "vulnerable", ha tornat la polèmica. GNF va efectuar la reconnexió en virtut de la Llei 24/2015, després de la pressió de PAH i l'Ajuntament. Ara, però, ha tallat el gas a la mateixa família.
La llar capelladina on viu Sandra torna a estar, dues setmanes després, sense un altre dels serveis bàsics, el gas. Segons la PAH, la companyia subministradora, Gas Natural Fenosa, ha tornat a efectuar un tall en aquest domicili. Si fa quinze dies es va desconnectar el servei d'electricitat per l'impagament de dues factures, ara mateix aquesta casa es troba sense el servei del gas. La companyia Gas Natural Fenosa va fer el tall la tarda d'aquest dimecres. Aquesta família capelladina no reuneix ingressos superiors a 300 euros mensuals i -per tant- està considerada com a "vulnerable".
Segons fonts de la PAH "estem treballant perquè li reestableixin el servei immediatament". L'afectada s'ha desplaçat ja a l'Ajuntament de Capellades per a obtenir un informe de vulnerabilitat com el que va sol·licitar perquè es restablís la llum, però en aquesta ocasió de cara a la reconnexió del gas. La PAH està tramitant ja denúncies per l'anterior tall, tant amb l'Agència Catalana de Consum com amb l'Ajuntament. Remarquen que Gas Natural Fenosa va obviar la Llei 24/2015 que fixa que abans de qualsevol tall de serveis bàsics cal acudir als serveis socials perquè facin un informe negatiu sobre si la llar està en situació de vulnerabilitat.