//Plugins sense CDN ?>
L'Ajuntament adopta una nova estratègia d'imatge i de xarxes. Excepte l'àrea de Joventut, que mantindrà un perfil específic, es farà la unificació de les xarxes socials de totes les àrees municipals.
El govern vilanoví presentava dimecres una nova imatge corporativa que identificarà les àrees municipals, però també les activitats que es fan de manera transversal. L'alcaldessa de Vilanova del Camí, Noemí Trucharte, també va anunciar que les diferents àrees del consistori publicaran únicament com a "Ajuntament de Vilanova" a partir de l'1 de juliol. Aquesta nova imatge consta de 15 logotips que identifiquen les àrees municipals, però també serveis o projectes compartits.
L'alcaldessa exposa que aquesta nova imatge "és moderna, dinàmica i atractiva i compleix perfectament amb els objectius municipals respecte de la comunicació institucional. Aquests nous logotips ens ofereixen la possibilitat de mantenir la nostra identitat com ajuntament i alhora construir una imatge coincident però diferenciada de totes les àrees". L'excepció a la unificació a les xarxes, serà l'àrea de Joventut, que mantindrà un perfil diferenciat, ja que s'adreça a un públic específic: "Els missatges i les xarxes que utilitzen els joves són molt diferents dels que utilitzen la resta de les àrees". Així, a partir de juliol, els perfils de les àrees municipals deixaran de ser actius a les xarxes. Només hi haurà el de l'Ajuntament. "L’objectiu és que qualsevol ciutadà pugui tenir tota la informació municipal en un únic espai i amb un sol clic".